Minden, amit az online számlázásról tudnod kell, friss hírek, információk

Ismerd meg a billingót

Webshopod van? Így nevelj könnyen visszatérő vásárlót

2017-02-23 - Tippek
Webshopod van? Így nevelj könnyen visszatérő vásárlót

Tudtad, hogy webáruházas rendelés egyik hátrányát, a kiszállítási idő okozta várakozást, könnyedén előnyöddé is kovácsolhatod? Most megmutatjuk neked, hogy egy emlékezetes csomagélménnyel hogyan szerezhetsz egyszeri megrendelők helyett hűséges és rendszeres vásárlókat.

De mi is az a csomagélmény?

A csomagélmény lényegében az az érzés, amit a vásárlód akkor él át, amikor kezébe veheti és kibonthatja a megrendelt terméket. Vállalkozásod sikerét illetően döntő fontosságú, hogy ez az élmény pozitív legyen, hiszen a fogyasztó ebből érzi, hogy fontos számodra, hogy törődsz vele, és így valamelyest kárpótolod is a kiszállítás miatti várakozásért.

Hatásosabb, mint gondolnád

A termékek kicsomagolása sokaknál egy külön rituálé, de a csomagélmény fokozásával az átlagos fogyasztók számára is elnyújthatod a szerzés, a birtoklás tudatosulásának örömét. Ennek köszönhetően a cégedtől való rendelést jó döntésként élik majd meg és márkádnak is nagyobb értéket tulajdonítanak.

A nagyok is rendszeresen alkalmazzák

A legnagyobb vállalatok már felismerték a csomagélményben rejlő lehetőségeket. Az Apple például olyan gyertyákat árul, amelynek illata megegyezik az új termék dobozának illatával, így a vásárlóik utólag is felidézhik azt. Számos olyan cég is akad, akik a látványos elemekben bíznak, erről mutatunk egy érdekes montázst mielőtt felsoroljuk, hogy mire lesz szükséged a tökéletes csomagélmény eléréséhez.

Ezekre lesz szükséged a tökéletes csomagélményhez

Csomagolás

A vonzó külső sohasem elhanyagolható, még akkor sem, ha nem ez a legfontosabb termékelőnyöd. Vásárlód ez alapján szerzi majd az első benyomást a termékről, így már itt sokat tehetsz bizalmának elnyeréséért. Ha a csomagoláson megjeleníted céged logóját vagy egyéb arculati elemeit, akkor rögtön tudni fogják, hogy kitől érkezett a csomag.

A csomag díszítése

Ha úgy érzed, hogy még jobban hangsúlyozni szeretnéd vállalkozásod valamely erősségét (fiatalos lendület, megbízhatóság, precizitás, stb…), akkor használj ezt kifejező szalagot vagy címkét a csomagoláson.

Kísérőlevél

Ez egy olyan apró figyelmesség, amely az exkluzivitás érzetés kelti majd vásárlódban. Megköszönheted a vásárlást is egy rövid üzenetben, hasznos tanácsokkal tudatosíthatod terméked előnyeit. Egy jól eltalált üzenettel csökkentheted a vásárlástól való elállások számát.

Látványos számla

Mutasd meg vállalkozásod egyéniségét és profizmusát azzal, hogy egy színes és igényes számlát állítasz ki. A Billingónál 20 saját logóddal ellátott, formabontó eszámla sablon közül választhatsz, de a hamarosan érkező Billingo White Label segítségével akár teljesen egyedi dizájnt is adhatsz számláidnak. Ez a megoldás rengeteget segíthet vállalkozásod márkájának erősítésében, ezért ehhez számos hasznos tanácsot gyűjtöttünk össze neked itt.

Apró ajándék

Lepd meg vásárlódat valami olyasmivel, amire nem számít, de kifejezetten hasznos számára. Egy új kávéfőző esetén ez lehet egy ötletes füzet a legfinomabb kávékról, hiszen amikor kinyitja a csomagot, akkor először az jut majd eszébe, milyen finomságokat fog elkészíteni. Ezekkel az ajándékokkal az érzékszerveit célozd meg, így már a kibontáskor biztos benne, hogy jól járt a termékkel.

Kupon

Az ajándékkal természetesen megcélozhatod határozottan az újravásárlást is. Ajándékozz olyan kupont, amely nem százalékos árengedményt ígér, hanem egy bizonyos összeg szerepel rajta. A vásárlók könnyebben lemondanak ugyanis egy jövőbeli lehetséges megtakarításról, mint arról a pénzösszegről, amit máris magukénak tudhatnak, és úgy érzik, hogy elveszik, ha nem használják fel a kupont.

Varázsold élménnyé a csomag átvételét vásárlóid számára, és hűségük nem lesz majd kérdéses. Tedd meg az első lépést most, és regisztrálj egy Billingo fiókot, és próbáld ki 30 napig ingyen, kötelezettségek nélkül!

Örömteli számlázást kíván,
Számlázó program - Billingo online számlázó - Billy üdvözlettel,
Billy

Hozzászólások ()

Gyorsan fizető ügyfelek és minimális kintlévőségek? Te is tehetsz érte!

Gyorsan fizető ügyfelek és minimális kintlévőségek? Te is tehetsz érte!

Hírek, 2019-04-18

Gyakran csúsznak ki ügyfeleid a fizetési határidőkből, pedig bőven tudná mire fordítani céged a tartozásokból …

Biztonságban lesznek az adataim és a számláim, ha programot használok?

Biztonságban lesznek az adataim és a számláim, ha programot használok?

Hírek, 2019-04-11

A kérdés teljesen érthető a felhő alapú rendszerek korában, viszont aggodalomra semmi okod, hiszen a számlázó …

Ingyen hónapok a Billingónál – megérkezett az ajánlói rendszer

Ingyen hónapok a Billingónál – megérkezett az ajánlói rendszer

Hírek, 2019-04-04

Te még nem is hallottad, hogy elindult a vadonatúj Billingo ajánlói rendszer? Akkor itt a lehetőség bepótolni …

Díjbekérők másodpercek alatt – minden, amit a proforma kiállításáról tudnod kell

Díjbekérők másodpercek alatt – minden, amit a proforma kiállításáról tudnod kell

Hírek, 2019-03-28

A díjbekérőkkel felgyorsíthatod a fizetési folyamatot, minimalizálhatod céged kintlévőségeit és elkerülheted a…

Egy új kezdet, egy új partner - megérkezett a Billingo integráció a TicketNinjához!

Egy új kezdet, egy új partner - megérkezett a Billingo integráció a TicketNinjához!

Hírek, 2019-03-20

Néhány napja örömmel számoltunk be a Billingo legújabb partneréről, a TicketNinjáról. Most pedig a részleteket…

10 dolog, amit sokan nem is tudnak az e-számlákról – te mennyire vagy képben? – 2. rész

10 dolog, amit sokan nem is tudnak az e-számlákról – te mennyire vagy képben? – 2. rész

Hírek, 2019-03-14

Mivel az e-számlákkal kapcsolatban gyakran kapunk kérdéseket, múlt héten úgy döntöttünk, hogy összegyűjtjük az…