Billy

NAV adatszolgáltatási kötelezettség 2020. Július 1-től. Nincs már sok időd hátra, regisztrálj INGYEN

Bezárom
Támogatások

Kapcsolj be új energiákat a vállalkozásodba!

Most az Erste bank és a Billingo rendkívüli kedvezményekkel segíti a sikereidet.

Erste Power számlacsomag

  • 0 Ft havi számlavezetési díj 18 hónapig
  • 0 Ft elektronikus NAV utalások banki díjmentesek 18 hónapig
  • 0 Ft saját számlák közötti átutalás banki díjmentes és tranzakciós illetékmentes

Sőt, ha Erste Power számlára váltasz, akkor 12 hónapig díjmentesen használhatod a Billingodat.

Erste bank × PowerBill

Válts most Billingóra!

Tudtad?

A számlázó program váltás nem dátumhoz kötött, bármikor válthatsz!

Erste ügyfél vagy?
Regisztrálj MOST!

1

Regisztrálj

A regisztráció során mindenképpen add meg Erste vállalkozói bankszámlaszámodat, így a rendszer automatikusan aktiválja az 1 éves Master előfizetésedet.

2

Lépj be a fiókba

Töltsd ki a vállalkozásod adatait. Meglévő partner- és termékadataidat is néhány gombnyomással importálhatod.

3

Kész

Máris 1 évig ingyen billingózhatsz, és Te is könnyedén, örömmel számlázhatsz.

Billingózz Te is!

Az Erste vállalkozói számládnak köszönhetően
most 1 évig ingyen!

Gyors, egyszerű és megbízható számlázó

  • 100% NAV-barát online számlázó
  • korlátlan számlakiállítás
  • bármikor, bármilyen eszközről elérhető felület
  • kényelmes, gyors és egyszerű használat
  • hagyományos papír alapú és modern e-számlák
  • stabil és megbízható rendszer, folyamatos fejlesztés
  • online és telefonon elérhető ügyfélszolgálat
  • maximális adatbiztonság

Modern megoldások

  • 25 db profi, grafikusok által tervezett számlasablon
  • korlátlan számlatömb egyedi számlaképpel és megjegyzéssel
  • egyedi logó feltöltési lehetőség
  • korlátlan felhasználó egy fiókhoz
  • személyre szabható jogosultságok
  • bevétel -és kiadáskezelés egy helyen
  • átlátható és beszédes statisztikák

Extra funkciók

  • egyedi PowerBill felhasználói felület
  • számlaismétlés funkció a rendszeresen előforduló számlákhoz
  • számlakövetés funkció az e-mailben küldött számlákhoz (megkapta, kibontotta, letöltötte)
  • látványos, színes státuszjelzések (kintlévő, lejárt, fizetett, díjbekérő, piszkozat stb.)
  • Barion online bankkártyás fizetési lehetőség a számláknál
  • automatizálható és személyre szabható értesítések
  • automatizálható és személyre szabható fizetési felszólítások
  • tömeges számlaletöltés és számlaexport
  • könyvelőprogramokkal kompatibilis számlaexport
  • webáruház pluginok az összekötésekhez

Használd ki a PowerBill kedvezményt!

Több mint 90.000 magyar vállalkozás már a Billingót választotta, legyél Te is a Billingo család tagja!

Ennyire egyszerű! Mire vársz?

Vágj bele most, legyen 1 évig ingyenes Billingo Master számlázód neked is!

Gyakori kérdések

Mi az a PowerBill?

A PowerBill by Billingo az Erste ökoszisztéma része. Az Erste Bank és a Billingo online számlázó közös terméke. Célja, hogy egyszerűbbé, átláthatóbbá tegye az Erste Bank ügyfeleinek számlázását.

Az Erste Bank és a Billingo online számlázó közös promóciójában az Erste bank ügyfelei 1 évig ingyen használhatják a Billingo Master előfizetési csomagját.

Igen, a kedvezményt meglévő és új vállalkozói bankszámlával rendelkező ügyfelek is igénybe vehetik.

Az egyetlen feltétel, hogy az ügyfélnek Erste vállalkozói bankszámlával kell rendelkeznie a Billingo fiók regisztrációjakor.

Nincs, az Erste Bank vállalkozói számlával rendelkező ügyfelei 1 évig ingyen használhatják a Billingo Master előfizetési csomagját.

1 évig ingyen használható a Billingo Master előfizetés, benne a csomagban szereplő összes számlázási funkcióval.

Egyedi, Erstés felületet biztosítunk a programban résztvevőknek.

A PowerBill a Billingo Master előfizetési csomagjának szolgáltatásait tartalmazza, kiegészítve az egyedi, erste design alapú felhasználói felülettel.

Igen, a kedvezmény új Billingo és meglévő Billingo fiók regisztrációjakor is érvényesíthető. Tehát meglévő Billingo előfizetés hosszabbítására is használható. Ez esetben viszont a hello@billingo.hu e-mail címen kell felvenni a kapcsolatot a Billingo ügyfélszolgálatával, a kedvezményes évhosszabbítást ők tudják beállítani a fiókhoz.

Számlázó programot bármikor lehet váltani. Ehhez csak regisztrálni kell az új Billingo fiókot.

Igen, tetszőleges számú számlázó program használata engedélyezett, akár egymás mellett is.

Ehhez elegendő egy új Billingo fiókot regisztrálni. A meglévő adatok könnyen importálhatók, azonnal fel lehet tölteni a logót, kitölteni a vállalkozás adatait és már használható is a program. Az első számla kiállítását követően viszont max. 30 napon belül regisztrálni kell a számlázót a NAV rendszerében is. Ebben a könyvelő is fog tudni majd segíteni.

A kézi számlatömbök ellen ma már sok érv szól. Problémás és időigényes a kitöltése, sokan nem tudják, hova és mit kell írni, nagyobb az elírás esélye, ilyenkor pedig az egész számlát újra kell írni. Ha nem személyesen adjuk át a számlát, akkor számolni kell a postázási költséggel és a sorban állással is. A beszerzése sem egyszerű, csak nyomtatványboltokban árulják, a vállalkozás képviseletére jogosult személyre vagy meghatalmazottja vehet meg és szükség van hozzá a vállalkozás adószámára is.

A Billingo számlázó programmal ezzel szemben egy számla kiállítása akár 3 gombnyomással elintézhető, azonnal, e-mailben el is lehet küldeni a címzettnek, és azt is nyomon lehet követni, hogy a partner megkapta, elolvasta, letöltötte-e a számlát. Elég egyszer rögzíteni a vállalkozás adatait, importálni lehet az összes partner- és termékadatot, így a számlázás még egyszerűbb. Ezen kívül számos funkció segíti a egyszerűbb adminisztrációt, pl. kötelező NAV beküldés automatizálása, számlaismétlés funkció, automatizálható fizetési felszólítások, bankkártyás fizetési megoldás biztosítása a partnerek felé, egyszerű könyvelői számlaexport, így a könyvelőnek is e-mailben mehetnek a számlák stb.

Bármikor. Erre vonatkozó kikötés nincs, bármikor lehet számlázó programot váltani, és akár egyszerre több számlázó programot is használhat egy vállalkozás. Az azonban fontos, hogy minden egyes programot, amivel akár egyetlen számlát is kiállítottunk max. 30 napon belül be kell jelenteni a NAV-nak.

Egyszerűen regisztrálni kell az új szoftverbe a vállalkozást. A Billingóval az adatok megadását követően már ki is állítható az első számla. A szoftver NAV-hoz történő bejelentésére 30 nap áll rendelkezésre.

Igen, minden számlázó programot, amivel akár egyetlen számlát is kiállítottunk kötelezően be kell jelenteni az adóhatóságnál. Ezt a könyvelő is tudja intézni.

Sehogy. Egy másik programban kiállított számlát nem szabad az új szoftverbe (semelyik másikba sem) importálni. Hagyományos számla esetén azok a számla kiállításakor ki lettek nyomtatva, e-számla esetén pedig le lehet őket tölteni és digitális formában tárolni.

Igen. A Billingo online számlázóba ráadásul néhány gombnyomással importálhatók az adatok. Elég őket letölteni egy xls táblázatba, ezt feltölteni a Billingóba, majd megadni, hogy az adott oszlopban milyen jellegű adatok találhatók. Ezek alapján a szoftver automatikusan importálja és rendszerezi az adatokat és akár már a következő számlázásnál használhatók is. Így egy számla kiállítása néhány gombnyomással, pillanatok alatt elvégezhető.

A korábban kiállított számlákat 8 évig meg kell őrizni. A hagyományos, papír alapú számlákat nyomtatva (ez a számla kiállításakor megtörténik, majd a könyvelőhöz kerül), az e-számlákat digitális formában. Ezt a korábbi számlázó programból le lehet tölteni.

Igen, semmi sem korlátozza, hogy egy vállalkozás maximálisan mennyi számlázó programot használhat. A Billingóban ráadásul több számlatömb is létrehozható. Ezt sokan arra használják, hogy minden egyes üzletágat külön számlatömbből számláznak (mintha külön számlázó lenne mindegyikhez). A különböző számlatömbökhöz a Billingóban egyedi logó és megjegyzés is feltölthető. Egy Billingo fiókban tehát több számlatömb is vezethető, viszont egy fiókhoz jelenleg csak 1 vállalkozás rendelhető.

Új számlázó program használatakor az első kiállított számla sorszáma természetesen 1 lesz. Arra kell ez esetben figyelni, hogy a Billingóval kiállított számláikhoz (és minden egyes számlatömbödhöz) egyedi előtagot kell beállítani. Így hiába lesz mindegyik számlázóval kiállított számla sorszáma 1, az előtag miatt mégis egyértelműen megkülönböztethetők és teljesen egyediek lesznek.

Az Erste Bank és a Billingo közös kedvezménye a www.billingo.hu/tamogatasok/erste oldalon érvényesíthető. Itt kell regisztrálni az új Billingo fiókot, megadni az Erste Banknál vezetett vállalkozói bankszámlaszám számát. A rendszer ezt követően automatikusan aktiválja a kedvezményt a fiókhoz. Amennyiben az ügyfél a kedvezményt meglévő Bilingo előfizetés hosszabbítására szeretné használni, a hello@billingo.hu e-mail címen kell az ügyfélszolgálatnak jeleznie, akik beállítják a kedvezményes időszakot a fiókhoz.

Az 1 éves, kedvezményes előfizetési időszak lejárta után a Billingo rendszere e-mailben kiküldi a regisztrációhoz megadott e-mail címre a díjbekérő számlát. Ezt befizetve lehet évente hosszabbítani az előfizetést.

Az előfizetést egyébként bármikor meg lehet további 1 évvel hosszabbítani, érdemes figyelni a hírleveleket, mert sokszor vannak kedvezményes lehetőségek erre.

Ha az előfizetést nem szeretnénk hosszabbítani, akkor a rendszer a kedvezményes időszak lejárta után ingyenes verzióba teszi át a fiókot, az abban elérhető funkciók használhatók csak. A fiók nem szűnik meg, továbbra is használható az ingyenes verzió keretein belül és korábbi számlák is elérhetők maradnak a naptári év végéig.

Vannak rejtett költségek, amelyekkel számolnom kell?

Nincsenek. Az előfizetés 1 évig ingyenes.

A könyvelők számára jó megoldás, ha az ügyfél Billingóra vált, mert a kiállított számlák hónap végén a könyvelő által használt könyvelő programnak megfelelő formátumban exportálhatók. A kapott fájlt néhány gombnyomással fel lehet tölteni a könyvelő programba, így az adatrögzítés idejét megspórolhatják. Ennek örülni fognak.

Egyszerűen regisztrálni kell az új szoftverbe a vállalkozást. A Billingóval az adatok megadását követően már ki is állítható az első számla. A szoftver NAV-hoz történő bejelentésére 30 nap áll rendelkezésre.

OBA

A tájékoztatás nem teljes körű és nem minősül ajánlatnak. A részletes kondíciókat és szerződéses feltételeket az Erste Bank Üzletszabályzata, a Vállalati és mikrovállalati Bankszámlavezetési és Betéti ügyletek Általános Szerződési Feltételei, valamint a Mikrovállalati Pénzforgalmi Hirdetmény (a továbbiakban Hirdetmény) tartalmazza, amely dokumentumok megtalálhatóak a www.erstebank.hu oldalon és a bankfiókokban. EBKM: 0,00%

Erste Bank Oldal tetejére
Erste Power számlacsomag

Kapcsolj be új energiákat a vállalkozásodba

az Erste Power számlacsomaggal!

  • 0 Ft havi számlavezetési díj 18 hónapig
  • 0 Ft elektronikus NAV utalások banki díjmentesek 18 hónapig
  • 0 Ft saját számlák közötti átutalás banki díjmentes és tranzakciós illetékmentes