Billingo.hu A Billingo online számlázó blogja. Gyors és élvezetes elektronikus számlázás.
Blog / Tippek / 25 bevételgeneráló marketingöt…
Tippek - 2021.08.24. - 12 p. olvasás

25 bevételgeneráló marketingötlet a Billingo Ads-hez

Egy új vásárlót megszerezni mindig jóval drágább, mint a meglévő érdeklődőket vásárlóvá alakítani. Ennél már csak egy olcsóbb megoldás létezik: ha vásárlóból törzsvásárlóvá avanzsál, aki újra és újra nálad vásárol. A Billingo Ads-et pont erre találtuk ki.

25 bevételgeneráló marketingötlet a Billingo Ads-hez

A tapasztalat azt mutatja, hogy a remarketing az egyik leghatékonyabb haladó hirdetési technika. A Facebook, Google és Instagram kampányok menedzselése azonban egy külön szakma. Az egyre nagyobb zaj miatt pedig a tapasztalatanság könnyen pénztemetővé változtathatja a kampányt. 

Megéri ezért a lehetőségekhez képest változatos online marketing stratégiában gondolkodni, amibe az új Billingo Ads hirdetés- és kampánykezelőt kreatívan és rendkívül költséghatékonyan illesztheted be.

Jöjjön most 25 sokat próbált és kedvelt onlinemarketing-ötlet, amit a Billingo Ads-szel akár már ma kipróbálhatsz!  

Billingo tipp: A Billingo Ads szeptember 12-ig teljesen ingyenes, próbáld ki kötelezettség nélkül! Kipróbálom »

1. Upsell ajánlat bevételnöveléshez

Az upsell az egyik legnépszerűbb bevételnövelő marketing eszköz. A magyarul felülértékesítésnek is nevezett folyamat lényege, hogy ha a vevőt már sikerült vásárlásra bírni, akkor megpróbáljuk egy még jobb, nagyobb és drágább ajánlat vásárlásáról is meggyőzni. Ez lehet az eredeti termék egy felturbózott, drágább verziója vagy akár egy nagyobb csomagajánlat is. A jó upsell ajánlat nem sokkal drágább, mint az eredetileg vásárolt termék, viszont ár-érték arányban jóval többet nyújt a vevőnek.

 A Billingo Ads-szel akkor működik jól ezt a módszer, ha a meghirdetett upsell ajánlat minden egyes vevő esetében releváns lesz.

2. Cross-sell 

A cross-sell vagy keresztértékesítés sokban hasonlít az upsellhez, lényeges különbség ugyanakkor, hogy az eredeti termék mellé kiegészítő termékeket, szolgáltatásokat ajánlunk. Ez az értékesítési módszer akkor működhet jól a Billingo Ads használatával, ha a cross-sell ajánlatod minden egyes vásárlás során releváns.

A jó cross-sell ajánlat jellemzően ár-érték arányban csábító a vevő számára és mindenképpen szorosan kapcsolódik az eredetileg vásárolt termékhez. A Billingo Ads használatával pedig a vásárlási folyamatot tovább gyorsíthatod, ha közvetlenül az ajánlat aloldalára navigálod a vevődet.  

3. Exkluzív ajánlat csak most, csak neked

Bár már unalomig ismételt a csak most és csak neked szlogen, a valóságban még mindig működik. Persze csak akkor, ha igaz.

A Billingo Ads-ben gyönyörűen teljesít, ha a vásárlóid egy olyan exkluzív ajánlattal találkozhatnak, amelyet sehol máshol, senki más nem szerezhet meg. Ez nemcsak a konverziós arányodat növeli majd, de a vásárlói élményt is. 

Konverziós arány: A Billingo Ads esetében konverziónak számít minden egyes hirdetésre való kattintás. A konverziós arány azt mutatja, hogy az összes megjelent hirdetésre átlagosan mennyien kattintottak.

4. Vásárlóiélmény-növelés

Mai rohanó világunkban nem elég megszerezni a vásárlót. Akkor számíthatsz rá, hogy visszatérő vevő válik belőle, ha a vásárlásához pozitív élmény kapcsolódik, jó élménnyel távozik.

A Billingo Ads-szel még az utolsó utáni pillanatban is hozzátehetsz a vásárlói élmény növeléséhez. Állíts be egy szuper üzenetet a számlaletöltő oldalra, nevettesd meg egy személyes történettel, erősítsd meg a döntésében egy rólad szóló véleménnyel stb.

5. Bonyolult hirdetési rendszerek helyett

A Billingo Ads nem helyettesíti a Facebook, a Google Ads vagy az Instagram hirdetési lehetőségeit. Alapvetően más célt szolgálnak, viszont az értékesíti stratégiában mindegyiknek megvan a maga helye és szerepe. Egyszerűen hozd őket szinkronba.

A fentiekkel ellentétben ugyanakkor a Billingo Ads menedzseléséhez nem szükséges külső szakértő. Bárki, bármilyen marketingelőképzettség nélkül, percek alatt összeállíthatja a hirdetést és akár naponta indíthatsz újabb és újabb kampányokat is.

Ez azért jó, mert szinte nincs átfutási idő, a legújabb kampányötlet akár 1 órán belül már élesben teljesíthet.

6. Kupon nélkül nincs marketing

A kuponozás annyira beette magát az értékesítési folyamatokba, hogy napjainkban már szinte elképzelhetetlen nélküle a modern marketingmix. A kedvezményes kuponkódot megjelenítheted a Billingo Ads felületén, így a vevőd azonnal fel is tudja használni. Ennek a tapasztalok szerint leginkább az azonnali, ún. impulzusvásárlások generálásában lesz kiemelkedő szerepe.

A Billingo Ads-ben az is a jó, hogy a hirdetésed minden egyes alkalommal megjelenik, ahányszor csak a vevőd a számlaletöltő oldalra navigál. Ez azt jelenti, hogy ha délelőtt nem használta fel a kupont, de napközben meggondolja magát, a számlaletöltő oldalon akkor is megtalálja az ajánlatodat. 

7. Mutasd be az újdonságokat

Ha a vállalkozásod folyamatosan fejlődik, akkor biztosan vannak újdonságaid. Ezek bemutatására pedig tökéletes eszköz lesz a Billingo Ads és a számlaletöltő oldalad felülete. 

A vevőd már bízik benned, vásárolt nálad, így jó eséllyel a bemutatott újdonságra is nagyobb eséllyel csap le, mintha ugyanezt egy hideg közönségnek mutatnád be.


8. A kihagyhatatlan Black Friday akciók

Amióta a Black Friday betört Magyarországra, a november végi vásárlási láz szinte kihagyhatatlan esemény. Lehet szeretni és utálni. De az biztos, aki kimarad, vevőket veszít.

Black Friday-kor mindenki vásárolni akar. Mi több, a tapasztalat azt mutatja, hogy mindegy, hogy mit veszünk, csak jó áron legyen. 

Ha ügyes vagy, akár már hetekkel a Black Friday előtt kommunikálod a vevőidnek Billingo Ads segítségével, hogy nálad is lesz Black Friday akció. Így ahogy elérkezik a dátum, jó eséllyel nálad indítják majd a napot.

Használhatod a Black Friday ideje alatt is a legjobb ajánlataid népszerűsítésére, ezzel növelheted a kosárértékeket is. 

Idén is lesz Black Friday, építsd be a Billingo Ads-et is a kommunikációs tervedbe!

Próbáld ki »

9. Indítsd időszakos kampányokat

A szezonváltás, az ünnepek vagy a sok embert megmozgató népszerű események kihagyhatatlan hirdetési potenciált rejtenek. Használd ki te is a Billingo Ads-szel. Készíts szezononként új ajánlatokat, dolgozz ki új kampányokat minden fontos ünnephez és igazítsd az ajánlataidat a sokakat érintő eseményekhez. 

10. Az ingyenes szállítás kihagyhatatlan

Az ingyenes szállítás örök mumus az online értékesítésben. A vevők nem szívesen számolnak vele, szükséges rossznak tartják, sokan inkább többet vásárolnak, csakhogy megspórolhassák a futárszolgálat díját és persze kapva kapnak az alkalmon is, ha ingyenes szállítással rendelhetnek.

Fordítsd ezt a hasznodra a Billingo Ads segítségével. Hirdess meg egy ingyenes szállítási lehetőséget, ami a következő vásárlás során használható fel. 

Billingo tipp: Szabj rövid határidőt, hogy biztosan ne merüljön feledésbe az ajánlatod.

11. Márkaépítés

A márkaépítés nem olcsó marketing cél, a Billingo Ads-szel azonban faraghatsz a büdzsén. A számlaletöltő oldaladat kreatívan használhatod az arculatod, az üzeneted, a szlogened népszerűsítéséhez és elmélyítéséhez. 

Billingo tipp: Ha éppen nem fut kampányod, állíts be egy brandépítő hirdetést.

12. Próbálj ki valami őrült ötletet

Van egy őrült kampányötleted, de nem tudod, hogy milyen lenne a fogadtatása? Teszteld le a vásárlóidon a Billingo Ads-szel. A visszajelzésekből könnyen leszűrheted, hogyan reagálnak rá a lojális vevőid és ki merd-e engedni a “nagyközönségnek”.

13. Használj számlatömbönként különböző hirdetéseket

A Billingo Kata, Master és Innovátor csomagok korlátlan számlatömb létrehozási lehetőséget tartalmaznak. Ez azért jó, mert, ha a vállalkozásod különböző tevékenységeihez tartozó értékesítéseket külön-külön számlatömbből számlázod, akkor nekik teljesen különálló üzeneteket is megfogalmazhatsz. 

Ezzel a megoldással minden egyes számlaletöltő oldalra az adott profilhoz illeszkedő logót, borítóképet, hirdetési kreatívot és szöveget állíthatsz be.


14. Hirdesd az új blogposztodat

A Billingo Ads-szel akár minden nap új hirdetést hozhatsz létre, így tökéletesen a vállalkozásod aktuális eseményeihez igazíthatod a kommunikációdat. A hirdetések, kampányok és márkaépítés mellett a számlaletöltö oldaladat forgalomterelésre is használhatod. Így a vásárlást követően sem kell azonnal elengedned a vásárlód kezét. 

Ha vezetsz szakmai blogot, akkor hirdesd meg a Billingo Ads-ben is. Alakítsd át egy kicsit a borítóképet, írj az új poszthoz egy izgalmas ajánlót, ne felejtsd el a beállítani a linket és már érkeznek az is az új olvasók. 

15. Irányítsd a Facebookra a vásárlóidat

A Facebook ma már megkerülhetetlen online marketing eszköz, a rajongók és figyelmük megszerzése azonban egyre többe kerül. A Billingo Ads felületét azonban erre is használhatod. 

Készíts egy szuper ajánlót a Facebook oldaladhoz, kérd meg a vásárlódat, hogy kövessen a Facebookon is és irányítsd a vásárlás utáni számlaletöltő oldal segítségével azonnal a Facebook oldaladra.  

Ez azért is jó, mert költséghatékonyan szerzel új rajongókat, akik ráadásul olyan valós személyek, akiket tényleg érdekelnek a termékeid és a szolgáltatásod. 

16. Szerezz követőket az Instagramra

A Facebook mellett egyre többen és aktívabban használják az Instagram felületét is. Milyen jó lenne, ha a valódi érdeklődők és követők száma még gyorsabban növekedhetne! A Billingo Ads-szel ezt akár most azonnal el is indíthatod. 

Billingo tipp: Készíts egy montázst a legszebb Insta posztjaidból, írj egy szuper ajánlót és már kész is. 

17. Fűzd be az értékesítési tölcséredbe

Az értékesítési tölcsér, sales funnel vagy termékpiramis lényege, hogy lépésről lépésre vezeted végig az érdeklődőidet a vásárláshoz vezető folyamaton. Nem kell, hogy ennek legutolsó lépése a vásárlás legyen, hiszen egy ügyes csavarral és a Billingo Ads-szel a vásárlás után máris továbbterelheted a vevőt következő értékesítési tölcsérbe. Itt pedig lépésről lépésre haladva újra egyre közelebb kerül egy másik terméked megvásárlásához. 

18. Hirdesd meg a csalidat

A csali az értékesítési tölcséred legelső lépcsőfoka lehet. Egy olyan ingyenes anyag, e-book, útmutató, tanulmány stb., amivel edukálhatod az érdeklődőidet a számukra fontos témákban.

Ezzel egyrészt bizonyítod, hogy az adott téma szakértője vagy, másrészt a csaliban ajánlatokat, termék/szolgáltatásajánlókat helyezhetsz el és jellemzően terelik tovább az érdeklődőt az értékesíti folyamatban. A Billingo Ads-szel éppen akkor mutathatsz meg egy újabb izgalmas anyagot (csalit) a repertoárodból, amikor a vevőd éppen nagyon bízik benned. Így egy jó csalival akár minden eddiginél jobb átkattintásra számíthatsz. 

Próbáld ki »

19. Iratkoztasd fel a hírleveledre

Az elmúlt 10 évben minden évben felröppen a hír, hogy az e-mail marketingnek befellegzett, már senki nem olvas e-maileket és különben is túl nagy a zaj.

Aztán mindig bebizonyosodik, hogy ez egyáltalán nincs így, az e-mail igenis működik és az egyik legbiztosabb kapcsolódási pont az érdeklődőidhez. (Gondolj csak bele, a Facebook vagy Instagram rajongóid egy tőled független felületen vannak, ha a Facebook/Instagram letiltja az oldaladat, e-mail címlista hiányában hol kommunikálsz velük tovább?

Szóval az e-mailmarketing él és köszöni szépen jól van. Ha még eddig nem tetted, itt az ideje, hogy saját e-mail-címlistát építs. Erre szuper eszköz a Billingo Ads hirdetési felülete. 

Billingo tipp: Mondd el a hirdetésben, hogy milyen hasznos tartalmakat fogsz majd küldeni e-mailben és ezt milyen gyakran. Majd irányítsd át a vevőt a feliratkozó űrlaphoz. És persze ne felejtsd el rendszeresen küldeni a hasznos tartalmakat, ajánlatokat sem.

20. Gyűjtsd a leadeket hasznos olvasnivalóval

Ha a honlapodon rendszeresen írsz hasznos és értékes tudnivalókról, azok a vásárlóid számára is fontosak lehetnek. Nézz utána, hogy mely tartalmak a legnépszerűbbek a vásárlóid körében és ajánld őket a vevőidnek is. 

Billingo tipp: Az olvasnivalók mellett helyezz el bannereket, ajánlatokat és ne hagyd ki a szövegből a linkeket sem. Így célzottan terelheted az olvasókat és még több vásárlásra számíthatsz.

21. Irányíts forgalmat a fizikai üzletedbe

Ha nemcsak online vagy aktív, a Billingo Ads felületét a fizikai üzleted népszerűsítésére is használhatod. Tegyél fel képeket az üzletről, a választékról, ne felejsd el megírni a címet sem, hol találnak meg az érdeklődők. 

22. Hirdess rendezvényt, előadást

Rendszeresen tartasz előadásokat és rendezvényeket? Hirdesd meg őket már jó előre a Billingo Ads-szel. Ezzel garantáltan azokat éred el, akiket érdekel a munkásságod, ráadásul mindezt rendkívül költséghatékonyan. 

23. Spoilerezz

Ki ne szeretné a bennfentes híreket és információkat? Spoilerezd el a vevőidnek, hogy mikor lesz a következő nagy kampányod, milyen akciókkal készülsz a következő hetekben vagy éppen milyen egyedi ajánlatokat találtál ki a következő szezonra? 

Ezzel a módszerrel olcsón szerezhetsz visszatérő vevőket, miközben szinte magadhoz láncolod a vevőidet. 

24. Erősítsd meg abban, hogy jó döntést hozott

Ha épp nem szeretnél új kampányt indítani, a Billingo Ads felületét a vásárlói döntés megerősítésére is használhatod.

Ezzel az utolsó lökéssel minden esetleg fennmaradó elleállást kifoghatsz a vitorlákból és minimalizálhatod az elállások számát is. 

25. Kérj azonnali véleményt

A valódi vásárlói vélemények nagyon értékes visszajelzések közvetlenül a vállalkozásod számára legfontosabb személyektől, a vásárlóktól. A Billingo Ads felületét ezeket automatikusan, azonnal be is kérheted. 

Ez az ötlet akkor működik a legjobban, ha az értékesítést követően a vevőd azonnal megkapja a terméket/szolgáltatást, mert pl. letölthető, vagy megújuló előfizetéssel járó szolgáltatásod van, amit a számla letöltésekor már ismer. Ha újra és újra véleménynyilvánításra buzdítod, előbb vagy utóbb meg is kapod a hőn áhított véleményt.

Máris tele vagy ötletekkel?
Valósítsd meg a Billingo Ads-szel! Indítsd el az első kampányodat »

 

Címkék

Blog cikk értesítő

Blog cikk értesítő

Iratkozz fel, ha szeretnél tudni a számlázással kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekelnek az akciók.

Back to Top