A korábbi évek sikerei után, 2020-ban is megrendezték a hazai webáruházak szakmai megmérettetését, Az Év Webshopja versenyt, ahol a kedvenc online számlázónk idén is értékes Billingo Innovátor előfizetéssel kedveskedett a legjobbaknak, összesen 768 000 Ft értékben. Érdemes volt indulni!
Az internetes kiskereskedelem az elmúlt években is látványos növekedést mutatott, a koronavírus járvány miatti korlátozások, a távolságtartásai igény és a kényelmes és biztonságos otthoni vásárlás azonban meg látványosabbá tette az emelkedő görbét.
Az óriási webáruházak mellett a kis webshopok is növekedésről számoltak be, az egyre erősödő konkurenciaharc és a dráguló hirdetési költségárak miatt pedig talán soha nem számított ennyire a kreativitás és a különleges online marketing megoldások megléte, mint idén. Az Év Webshopja verseny pedig éppen ezekre fókuszált.
Az Év Webshopja versenyt Rácz Péter, a Complexpress Logisztika Kft. ügyvezetője hozta létre, a megmozdulásra pedig évről évre több webáruház tulajdonos nevez. A pályázat legnagyobb előnye, hogy itt nem csak a nagyok rúgnak labdába. A döntés szakmai szempontjai miatt a kicsik is éppen akkora eséllyel indulnak az egyre értékesebb díjakért.
A szakmai zsűri a döntés során az ügyfélbarát megoldásokat és kommunikációt, a kreatív sales és marketing megoldásokat, a webergonómiát, a designt, a logisztikai megoldásokat, az egyedi szolgáltatásokat, az ötletességet és innovációt, valamint a praktikusságot és átláthatóságot is figyelembe vette.
A Billingo idén szponzortként állt a verseny mögé és jelentős értékben támogatta Az Év Webshopja versenyt, amelyre ezúttal közel 500 nevezés érkezett. Közülük a 3 döntős és 20 nyertes webáruház vihetett haza értékes Billingo Innovátor utalványokat, összesen 768 000 Ft értékben.
A Billingo Innovátorral a nyertesek egy profi és automatizálható számlázórendszert kaptak, amelyet a webáruházukkal összekötve akár 100%-ban automatizálni tudják az online megrendelések számlázását.
A Billingo API-val kezdő programozói tudással is egyszerű az integráció. Ezt követően a megrendelés után a Billingo szinkronizál a webshoppal, majd az átadott adatok alapján elkészíti és ki is küldi a számlát a vevőnek. Ha pedig a számla adatszolgáltatásra kötelezett és a Billingo össze van kötve a NAV Online Számla rendszerével, akkor az adatszolgáltatást is automatikusan intézi. Ezzel a webáruház tulajdonosok jelentős adminisztrációs tehertől szabadulhatnak meg, és hatékonyabbá, olcsóbbá válik a számlázásuk is.
A díjakat Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Füzér Péter, a Billingo ügyvezetője adta át a nyerteseknek, 2020. október 2-án Az Év Webshopja verseny ünnepélyes díjátadó gálájának keretein belül.
Ezúton is gratulálunk a nyerteseknek!
1. helyezett: Iddesign.hu
2. helyezett: etaska.hu
3. helyezett: keramiaotthon.hu
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Vállalkozóként a kiadások mértéke a végtelenségig nőhet, ezt mind jól tudjuk. Okos tervezéssel, a folyamatok optimalizálásával és pénzügyi tudatossággal azonban...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...
A Billingo operatív és stratégiai igazgatója azon 24 sikeres vezető egyikeként szólalt fel a Business Menü Live ALLSTARS-on, akik friss erővel és gondolat ébres...
A mesterséges intelligencia vállalati használata élénk érdeklődés kereszttüzében áll. Az biztos, hogy az AI munkaerőpiaci pozíciója dinamikusan változik, amit n...