Panaszod van? Segítünk!
Fontos számunkra, hogy elégedett legyél a szolgáltatásainkkal – ha mégis panaszod merülne fel, egyszerűen jelezheted nekünk az itt található információk alapján.
Az alábbiakban megtalálod:
- Panaszkezelési szabályzatunkat, amelyből megtudod, hogy hol tehetsz panaszt, és hogyan kezeljük a bejelentéseket lépésről lépésre.
- Panaszkezelési formanyomtatványt, amely megkönnyíti a bejelentésed megtételét.
- Meghatalmazás mintát, ha valaki más intézi helyetted az ügyet.
Szeretnénk, hogy minden információ kéznél legyen, ezért elérhetővé tesszük az MNB által készített Pénzügyi Navigátor Füzetet a pénzügyi panaszokról, amelyet ide kattintva tudsz megnyitni az MNB honlapján.
Munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül felveszik veled a kapcsolatot, és megpróbálnak azonali megoldást nyújtani a felmerült problémára. Amennyiben elektronikus úton keresel meg minket, a leveled kézhezvételéről egy visszaigazóló levelet küldünk, amelyben megerősítjük, hogy azt megkaptuk és tartalmazza a fontosabb lépéseket, információkat. Bármilyen felmerülő kérdésed lenne keress minket bizalommal!