Február 17-én rendezték meg Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényét, ahol több mint 60 előadás járult hozzá ahhoz, hogy a résztvevők felfedezzék az online kereskedelem aktuális trendjeit és bejárják az ecommerce izgalmas világát. Az eseményen főtámogatóként és kiállítóként is részt vettünk. Köszönjük a sok érdeklődést, az expo minden egyes percét élveztük veletek!
Egy év kihagyást követően a covid-helyzet végre lehetővé tette, hogy idén ismét személyesen is összegyűljenek az e-kereskedelem szakmai kiállítói és előadói. A rendezvényt óriási érdeklődés övezte, amelyről a közel 1600 fős résztvevőszám tanúskodik.
Az idei expo számos újdonságot tartogatott. Kibővült a kiállítói tér, a korábbi 800 négyzetméter helyett most 1600 négyzetméter állt a 72 kiállító rendelkezésére, akik egyedi ajánlatokkal várták az érdeklődőket.
Több, mint 60 színvonalas előadás kalauzolta el a résztvevőket az e-kereskedelem világában, melyet a résztvevők 5 különböző helyszínen hallgathattak meg. Többek között az okos fizetési megoldások, a webáruház marketing, a hirdetések, a SEO és a pszichológia is helyet kapott a színpadon.
Vezérigazgatónk, Sárospataki Albert ‘Hogyan teremthető plusz bevétel és magas ügyfélélmény a számlázással’ címen vezette be a jelenlévőket a számlázás, mint marketing eszköz eddig fel nem fedezett világába.
Megtiszteltetés, hogy a Billingo fő támogatóként lehetett jelen a nagyszabású rendezvényen, és természetesen csapatunk is szép számmal képviseltette magát a konferencián. Impozáns standunk rengeteg érdeklődőt vonzott és külön Billingo terem fogadta a látogatókat.
A kapcsolatépítés egyik békés szigete volt a Billingo Lounge, ahol a kényelmes kanapék lehetőséget biztosítottak az arra járóknak egy-egy értékes beszélgetésre. Emellett a friss Billingo popcorn könnyed kikapcsolódást nyújtott az e-commerce utazás során.
Igazi csemegének bizonyultak a Billingo család népszerű tagjai is, az online számlázó, a készletkezelő, a pályázatfigyelő, az API és a Billingo Ads, melyek iránt rengetegen érdeklődtek, nagyon sok izgalmas kérdésre válaszolhattunk és hihetetlen mennyiségű pozitív visszajelzést kaptunk.
A jelenlévők egy Ecommerce útlevéllel járták a rendezvényt és a különböző helyszíneken pecséteket gyűjthettek, mellyel a sorsolást követően egy szerencsés, Harka László 1 éves, az összes népszerű szolgáltatást magába foglaló Billingo ALL-IN előfizetést nyert, amelyet Sárospataki Albert adott át neki.
Fantasztikusan éreztük magunkat és köszönjük szépen minden résztvevőnek, hogy eljött. Reméljük, hogy jövőre ismét találkozhatunk!
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Vállalkozóként a kiadások mértéke a végtelenségig nőhet, ezt mind jól tudjuk. Okos tervezéssel, a folyamatok optimalizálásával és pénzügyi tudatossággal azonban...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...
A Billingo operatív és stratégiai igazgatója azon 24 sikeres vezető egyikeként szólalt fel a Business Menü Live ALLSTARS-on, akik friss erővel és gondolat ébres...
A mesterséges intelligencia vállalati használata élénk érdeklődés kereszttüzében áll. Az biztos, hogy az AI munkaerőpiaci pozíciója dinamikusan változik, amit n...