Újabb integráció: Élesítettük a Billingo - fiREG összekötést
Újabb izgalmas összekötést jelenthetünk be Nektek. Ezúttal a fiREG tűzvédelmi szoftvert használó szakemberek lélegezhetnek fel. Az élesített fiREG összekötéssel ugyanis nemcsak az elvégzett munka dokumentálása, de annak számlázása és a hozzá kapcsolódó adminisztráció is egyszerűsödik. Olvass tovább, jönnek a részletek.

Mi az a fiREG?
A fiREG egy több mint 50 karbantartó cég bevonásával fejlesztett tűzvédelmi szoftver, amely a tűzvédelmi karbantartók és adminisztratív munkatársaik részére készült. Felhasználói gyorsabban, hatékonyabban, papírmentesen készíthetik el a karbantartási, ellenőrzési folyamatok után kötelező dokumentációkat.
A szoftver segítségével a tűzoltó készülékek, tűzi vízforrások, tűzgátló nyílászárók, hő- és füstelvezető rendszerek karbantartásának dokumentálása percek alatt, azonnal, a helyszínen is elvégezhető. Ehhez csak egy okostelefonra és internetelérésre van szükség.
A fiREG szoftverrel
- akár 50%-kal növelhető a hatékonyság
- papírmunka nélkül készíthetők el a tűzvédelmi dokumentációk
- biztonságosan, a felhőben tárolhatók az adatok
- kényelmesen, online követhetők nyomon a tűzvédelmi folyamatok
- modern üzemeltetési napló készíthető az ügyfeleknek
- bármikor, bárhonnan elérhetők a tűzvédelmi dokumentációk
- jobban tervezhetők a karbantartások és az üzemeltetői ellenőrzések
Miért jó, hogy a fiREG is összekapcsolható a Billingo online számlázóval?
A fiREG felhasználói jellemzően külső helyszíneken dolgoznak, a munka elvégzéséről pedig számlát állítanak ki. A fiREG és a Billingo integrációjának köszönhetően mindez egyetlen szoftveren belül, kényelemesen, néhány gombnyomással elintézhető.
A karbantartási feladatok elvégzését követően a fiREG-ben azonnal elkészíthető a dokumentáció, majd egy további gombnyomással a számla is. A fiREG egy online API segítségével adja át az adatokat a Billingo online számlázónak, ami automatikusan kiállítja és ki is küldi a számlát a vevőnek e-mailben. Minden automatikus, semmilyen adatot nem kell manuálisan rögzíteni.
A számlák státusza a Billingo felületén követhető nyomon, ami szintén online elérhető, akár okostelefonról is. A Billingo és a NAV Online Számla rendszerét összekötve pedig természetesen a kötelező NAV adatszolgáltatás is automatizálható.
A Billingo összekötéssel még professzionálisabb és hatékonyabb lesz a fiREG szoftver is. Ezzel a megoldással hatékonyan, biztonságosan váltható ki a kézi számlatömbök használata a fiREG ügyfelei számára is. Az összekötésben szükség esetén a fiREG munkatársai segítenek.
Olvass róla még többet a fiREG blogban ITT!
Nincs még Billingo fiókod? Regisztrálj egyet ingyen!
Ez érdekel