Billingo.hu A Billingo online számlázó blogja. Gyors és élvezetes elektronikus számlázás.
Blog / Tippek / Új funkció a QUICK költségnyil…
Tippek - 2020.07.09. - 1 p. olvasás

Új funkció a QUICK költségnyilvántartó rendszerben Billingósoknak

Új funkció élesítéséről kaptunk hírt a QUICK költségnyilvántartó rendszerrel kapcsolatban. Mutatjuk, hogy billingósként mire és hogyan tudod használni az új QUICK Balance funkciót.

QUICK költségnyilvántartó rendszer Billingósoknak

Miért jó a Quick?

A QUICK azért hasznos program, mert egyetlen, közös rendszerben tárolhatod a bevételeidet, a kiadásaidat és az utalásaidat is.

Az új QUICK Balance funkció segítségével pedig már azonnali tranzakciós eredményeket is szűrhetsz egyedi címkék vagy költségtípusok alapján. Ez azt jelenti, hogy egyszerű, havi nézetben tekintheted meg a bevételeket és a költségeket, kategóriákra bontva. Mindezt valós tranzakciós adatok alapján. 

A QUICK Balance megoldása a projekt alapon működő vállalkozások számára is értékes, mert a táblázatban egyedi címkékre is lehet szűrni. 

Hogyan működik együtt a QUICK Balance és a Billingo?

Billingósként azért érdemes használnod az új QUICK Balance funkciót, mert ha összekötötted a Billingódat a QUICK rendszerével, akkor kiállított számláid automatikusan bekerülnek a QUICK rendszerbe, így a bevételek is kategóriákba rendezhetők és címkékkel láthatók el. 

A különböző kategóriák és címkék alapján bármikor lekérdezheted a havi eredményeket vagy pl. az áfa pozíciót is. Azért is nagyszerű ez a fejlesztés, mivel a szinkronizálás valós időben történik, a QUICK-ben is valós időben követheted nyomon a vállalkozásod pénzügyeit. 

Így működik a QUICK a gyakorlatban

QUICK költségnyilvántartó rendszer Billingósoknak


Forrás: www.quick.riport.app/post/m%C3%A1r-a-figm%C3%A1ban-a-quick-balance


Címkék

Blog cikk értesítő

Blog cikk értesítő

Iratkozz fel, ha szeretnél tudni a számlázással kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekelnek az akciók.

Back to Top