A Salonic online időpontfoglaló rendszer még csak 2018-ban debütált, de azóta már több mint 3000 szolgáltató választotta a virtuális asszisztensének. Népszerűségét annak köszönheti, hogy funkciói bőven túlmutatnak a digitális időpontfoglaláson. Segítségével a szépségipari szolgáltatók egy platformon belül online számlázásra, raktárkezelésre, de még születésnapi üdvözlőlap küldésére is képesek.
Bár még napjainkban is sok szakember dönt egy analóg naptár mellett, mégis egyre többen próbálják ki az online időpontfoglaló rendszerek funkcióit. Ezért cikkünkben most körbejárjuk, hogy:
A magyar fejlesztésű online naptár már a kezdetektől fogva lehetőséget biztosított a rendszer összes csomagjának 30 napon át tartó díjmentes kipróbálására. Az egy hónapos tesztelés során az összes feltüntetett funkció szabadon használható, ami után könnyebb eldönteni, hogy melyik Salonic-díjcsomag a legjobb választás.
FREE | SMART | PRO | |
Csomag díja | ingyenes és ez idővel sem változik | 4 990 Ft + áfa/hó | 9 990 Ft + áfa/hó |
0-24 órás bejelentkezés | lehetséges | lehetséges | lehetséges |
SMS-emlékeztető | bruttó 40 Ft/SMS | bruttó 40 Ft/SMS | bruttó 40 Ft/SMS |
Időpont-emlékeztető és visszaigazolás küldése emailben | 50 db | korlátlan | korlátlan |
Időpontok/foglalások száma a rendszerben | 50 db/hónap | korlátlan | korlátlan |
Bankkártyás előlegfizetés | nincs | van | van |
Számlázás integráció | nincs | van | van |
Ingyenes adatköltöztetés más rendszerből | nem lehetséges | lehetséges | lehetséges |
Weboldalba/Facebookba/Instagramba integrálható foglalási felület | lehetséges | lehetséges | lehetséges |
Raktárkészlet | lehetséges | lehetséges | lehetséges |
Feketelista | nincs | van | van |
Kuponok, ajándékutalványok kezelése | nem lehetséges | nem lehetséges | lehetséges |
Ahogyan az jól látszik, a Salonic használata rengeteg előnnyel jár. A sok pozitívumhoz az is hozzátartozik, hogy egy saját fiók létrehozása és aktiválása nagyon egyszerű művelet, így még azok számára sem okoz problémát, akik nehezebben igazodnak el a digitális térben. Ráadásul egy magyar fejlesztésről beszélünk, úgyhogy attól sem kell tartani, ha valaki nem beszél angolul – felhasználóbarát platform.
A Salonic-profilod létrehozásának első lépése, hogy felkeresed a cég hivatalos weblapját és rákattints az “ingyenes kipróbálom” fülre. Ekkor megjelenik előtted egy regisztrációs űrlap, aminek kitöltése után azonnal elérhetővé válik számodra az online naptárad.
Az aktiválásról emailben értesítést kapsz. Onnantól számítva 30 napod van letesztelni, hogy mire képes az időpontfoglaló rendszered, hogyha PRO verzióban (tehát az összes funkciójával együtt) használod.
A Salonic legnagyobb előnye versenytársaival szemben, hogy sokkal egyedibb és testre szabhatóbb konstrukció, mint bármelyik másik időpontfoglaló. Ahogy arra már utaltunk, a partnerek igényeinek figyelembevételével az oldal állandóan fejlődik, aminek köszönhetően a legapróbb változtatások is még személyesebbé alakítják a digitális naptár esztétikáját és funkcionalitását.
Egy pár napig biztos, hogy elbabrálsz majd a beállításokkal, de miután megvagy velük, azonnal érezni fogod a befektetett energia jótékony hatását: kismillió adminisztrációs munkának fogsz búcsút inteni!
A magyar fejlesztésű online időpontfoglaló rendszer egyik legjobb tulajdonsága, hogy az általa biztosított foglalási felület nem csak weboldalba integrálható. Ha nem rendelkezel saját honlappal - de a social media platformokon aktív vagy -, akkor azokkal is bátran összekapcsolhatod. A Salonicodat célszerű a legtöbb business fiókoddal (Facebookkal, Instagrammal) párosítani, mert így az ügyfelek és vendégek sokkal könnyebben eljuthatnak hozzád.
Rengeteget írhatnánk arról, hogy miért érdemes az analóg megoldások helyett digitálisat választani. Környezettudatosság, kényelem, gyors ügyintézés, könnyű elérési lehetőség, végtelen időspórolás, naprakészség – csak hogy párat említsünk a sok közül. De ha “Salonic specifikusan” válaszoljuk meg a kérdést, legalább ugyanennyi érvünk van. Nézzük a legfontosabbakat!
Ha jól állítod be az időbeosztásod és a munkaidőd típusait, akkor többé nem kell attól aggódnod, hogy a hozzád érkezők variálnak az időpontjaikkal, “bekönyörgik magukat”. Egy online időpontfoglaló használatával erre gyakorlatilag nem lesz lehetőségük. A saját naptáradban ugyanis szabályozhatod, hogy:
A megadott intervallumon kívül senkinek nem lesz lehetősége olyan helyre foglalni az időpontját, ami számodra kényelmetlenséggel járna. Kiegészítésként jó, hogyha azt is megadod, mikor nem vagy elérhető (például ebédszünetben).
Bár sokan azt gondolják, hogy a digitális technológiák használata elidegenít, ez ma már elavult teória. Szolgáltatások népszerűsítésekor kifejezetten vonzó, hogyha a social media platformok naprakészek.
Egy vállalkozás arculatát emellett az is befolyásolja, hogy milyen lehetőségekkel biztosítod a vendégeidnek, hogy nekik is minél egyszerűbb és komfortosabb legyen a bejelentkezési folyamat. Ha az online térben is megadod számukra azt a luxust, hogy a buszon zötyögve vagy a kanapé kényelméből (akár éjfélkor) becsekkoljanak a következő időpontjukra, biztos lehetsz benne, hogy a vállalkozásod arculatát egy új szintre emeled.
A telefonhívások, -csipogások már önmagukban is nagyon zavaróak tudnak lenni. Akkor pedig kifejezetten irritálóvá válnak, amikor minden erővel összpontosítani kell az aktuális feladat elvégzésére.
A Salonic-felület aktiválásával minden olyan frusztráló folyamat a háttérben és csendben zajlik, ami kizökkenthet a koncentrált munkavégzésből. Hidd el, a vendég is hálás lesz, amikor relaxálás közben nem kell a nyugtalanító háttérpittyegésekkel foglalkoznia.
A számlázáshoz kapcsolódó jogszabályok állandóan változnak. Még jelenleg is lehetőség van manuálisan számlázni, de egyre kevésbé preferált. Egyrészt így nagyobb az esélye, hogy elfelejtesz beküldeni egy nyugtát vagy számlát a NAV részére, ami 2021 januárja óta többszázezres büntetéssel járhat. Másrészt a kézi számlázással dupla munkát végzel. Nem elég egy papírra lekörmölnöd az adatokat, mert azokat végül az adóhivatal online rendszerébe is fel kell vinned.
Szerencsére a Salonic-fiókot online számlázó programokkal is összeköthető, ami alól a Billingo sem kivétel. Ha szeretnéd, hogy a számlázás során neked semmi dolgod ne legyen, de minden jogtisztán működjön, akkor a legjobb, ha a SMART vagy PRO csomagot választod. Így a számlázásra semmi gondod nem lesz, hiszen a háttérben minden fontos információ eljut az adóhivatal részére.
A díjmentes időpontfoglaló rendszer és a garanciális online számlázás együttes használata kihagyhatatlan ajánlat, igaz? Formáld a saját igényeid szerint és hozd ki belőlük a legtöbbet!
Élvezd Te is a Billingo és Salonic összekötés előnyeit! Válassz API használatot is tartalmazó csomagjaink közül!
Megnézem
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...