Útmutató a Salonic időpontfoglaló rendszer használatához

Billingo hírek 2020.04.09. - 8 p. olvasás

A Salonic online időpontfoglaló rendszer még csak 2018-ban debütált, de azóta már több mint 3000 szolgáltató választotta a virtuális asszisztensének. Népszerűségét annak köszönheti, hogy funkciói bőven túlmutatnak a digitális időpontfoglaláson. Segítségével a szépségipari szolgáltatók egy platformon belül online számlázásra, raktárkezelésre, de még születésnapi üdvözlőlap küldésére is képesek.

Bár még napjainkban is sok szakember dönt egy analóg naptár mellett, mégis egyre többen próbálják ki az online időpontfoglaló rendszerek funkcióit. Ezért cikkünkben most körbejárjuk, hogy:

  • Pontosan mi is az a Salonic?
  • Milyen funkciókkal garantálja a fodrászok és üzletvezetők számára a hatékony és gördülékeny adminisztrációt?
  • Hogyan célszerű használni a rendszert?
  • Miért éri meg kipróbálni? 

Ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásával segítünk most eligazodni a Salonic online időpontfoglaló rendszerben.
 

Mit kell tudni a Salonic időpontfoglaló rendszeréről?


A Salonic egy modern, könnyen kezelhető időpontfoglaló rendszer, ami a szolgáltató szektor részére lett fejlesztve. Napjainkban a sport, az oktatás és az egészségügy területén is hasznát veszik, de javarészt még mindig a szépségipari szakemberek (fodrászok, kozmetikusok, műkörömépítők, stb.) közül alkalmazzák a legtöbben.

Több mint online naptár, avagy ezek a leghasznosabb Salonic funkciók


A Salonic segítségével nincs több munkaidőn kívüli Messenger-csipogás és szűnni nem akaró telefoncsörgés; az adminisztratív feladatok a háttérben zajlanak. A szoftver elsősorban tehát egy kényelmes, online naptárként működik, bár sokkal több annál.

Amellett ugyanis, hogy így a vendégek/kliensek a nap 24 órájában képesek időpontot foglalni, az online naptár a következő feladatok elvégzésében is segít:

  • SMS-t és emailt is küld a vendégek/ügyfelek számára a foglalás időpontjáról.
  • Automatikusan feketelistára teszi azokat a vendégeket, akik a bejelentkezés után lemondás nélkül nem jelennek meg a foglalt időpontban.
  • Beépített marketingfunkcióival megkönnyíti a hírlevél, SMS-kampány, kupon, ajándékutalvány vagy közvéleménykutatás készítését.
  • A bankkártyás fizetést és az előlegkérelem lehetőségét egyaránt biztosítja.
  • Lehetőséget ad az automatizált számlázásra.
  • Szépségipari szalonokban vezeti a termékeladást és az anyagfelhasználást, azaz automatizáltan kezeli a raktárkészletet

Salonic árak és díjcsomagok

A magyar fejlesztésű online naptár már a kezdetektől fogva lehetőséget biztosított a rendszer összes csomagjának 30 napon át tartó díjmentes kipróbálására. Az egy hónapos tesztelés során az összes feltüntetett funkció szabadon használható, ami után könnyebb eldönteni, hogy melyik Salonic-díjcsomag a legjobb választás.

Attól függően, hogy mennyi és milyen típusú funkcióra van szükséged, a FREE, SMART vagy PRO csomag mellett dönthetsz.

Mi a különbség a FREE, SMART és PRO csomag között?


A Salonic állandó fejlesztés alatt áll. Ha a cég egyik partnere jelzi egy személyes igényét a csapat felé (és azt a csapat jónak és megvalósíthatónak találja), új funkcióként azonnal beépíti a meglévő rendszerbe. Ennek köszönhetően megszámlálhatatlan finomhangolás ment már végbe az oldalon, ami a csomagajánlatokat is befolyásolta.

A teljesség igénye nélkül, a díjcsomagok összehasonlításakor most csak a legkézenfekvőbb hasonlóságokat és eltéréseket emeljük ki. A teljes lista viszont bármikor elérhető a Salonic hivatalos weblapján. 



FREESMARTPRO
Csomag díjaingyenes és ez idővel sem változik4 990 Ft + áfa/hó9 990 Ft + áfa/hó
0-24 órás bejelentkezés
lehetségeslehetséges

lehetséges

SMS-emlékeztető
bruttó 40 Ft/SMSbruttó 40 Ft/SMS

bruttó 40 Ft/SMS

Időpont-emlékeztető és visszaigazolás küldése emailben
50 dbkorlátlan

korlátlan

Időpontok/foglalások száma a rendszerben
50 db/hónapkorlátlan

korlátlan

Bankkártyás előlegfizetés
nincsvan

van

Számlázás integráció
nincsvan

van

Ingyenes adatköltöztetés más rendszerből
nem lehetségeslehetséges

lehetséges

Weboldalba/Facebookba/Instagramba integrálható foglalási felület
lehetségeslehetséges

lehetséges

Raktárkészlet
lehetségeslehetséges

lehetséges

Feketelista
nincsvan

van

Kuponok, ajándékutalványok kezelése
nem lehetségesnem lehetséges

lehetséges

Így aktiválhatod a Salonic-fiókodat 3 lépésben

Ahogyan az jól látszik, a Salonic használata rengeteg előnnyel jár. A sok pozitívumhoz az is hozzátartozik, hogy egy saját fiók létrehozása és aktiválása nagyon egyszerű művelet, így még azok számára sem okoz problémát, akik nehezebben igazodnak el a digitális térben. Ráadásul egy magyar fejlesztésről beszélünk, úgyhogy attól sem kell tartani, ha valaki nem beszél angolul – felhasználóbarát platform.

Első lépés: regisztráció

A Salonic-profilod létrehozásának első lépése, hogy felkeresed a cég hivatalos weblapját és rákattints az “ingyenes kipróbálom” fülre. Ekkor megjelenik előtted egy regisztrációs űrlap, aminek kitöltése után azonnal elérhetővé válik számodra az online naptárad.

Az aktiválásról emailben értesítést kapsz. Onnantól számítva 30 napod van letesztelni, hogy mire képes az időpontfoglaló rendszered, hogyha PRO verzióban (tehát az összes funkciójával együtt) használod. 

Második lépés: az online időpontfoglaló rendszer testre szabása

A Salonic legnagyobb előnye versenytársaival szemben, hogy sokkal egyedibb és testre szabhatóbb konstrukció, mint bármelyik másik időpontfoglaló. Ahogy arra már utaltunk, a partnerek igényeinek figyelembevételével az oldal állandóan fejlődik, aminek köszönhetően a legapróbb változtatások is még személyesebbé alakítják a digitális naptár esztétikáját és funkcionalitását.

Egy pár napig biztos, hogy elbabrálsz majd a beállításokkal, de miután megvagy velük, azonnal érezni fogod a befektetett energia jótékony hatását: kismillió adminisztrációs munkának fogsz búcsút inteni!

Harmadik lépés: a Salonic foglalási felületének integrációja

A magyar fejlesztésű online időpontfoglaló rendszer egyik legjobb tulajdonsága, hogy az általa biztosított foglalási felület nem csak weboldalba integrálható. Ha nem rendelkezel saját honlappal - de a social media platformokon aktív vagy -, akkor azokkal is bátran összekapcsolhatod. A Salonicodat célszerű a legtöbb business fiókoddal (Facebookkal, Instagrammal) párosítani, mert így az ügyfelek és vendégek sokkal könnyebben eljuthatnak hozzád.

Miért éri meg az analógról digitálisra váltani?

Rengeteget írhatnánk arról, hogy miért érdemes az analóg megoldások helyett digitálisat választani. Környezettudatosság, kényelem, gyors ügyintézés, könnyű elérési lehetőség, végtelen időspórolás, naprakészség – csak hogy párat említsünk a sok közül. De ha “Salonic specifikusan” válaszoljuk meg a kérdést, legalább ugyanennyi érvünk van. Nézzük a legfontosabbakat!

Személyre szabhatod az időbeosztásodat

Ha jól állítod be az időbeosztásod és a munkaidőd típusait, akkor többé nem kell attól aggódnod, hogy a hozzád érkezők variálnak az időpontjaikkal, “bekönyörgik magukat”. Egy online időpontfoglaló használatával erre gyakorlatilag nem lesz lehetőségük. A saját naptáradban ugyanis szabályozhatod, hogy:

  • melyik napszakban (délelőtt vagy délután) fogadod a vendégeidet;
  • mi legyen a legkorábbi időpontod;
  • illetve mi legyen a legkésőbbi időpontod.

A megadott intervallumon kívül senkinek nem lesz lehetősége olyan helyre foglalni az időpontját, ami számodra kényelmetlenséggel járna. Kiegészítésként jó, hogyha azt is megadod, mikor nem vagy elérhető (például ebédszünetben).

Korszerűsítheted a vállalkozásodat

Bár sokan azt gondolják, hogy a digitális technológiák használata elidegenít, ez ma már elavult teória. Szolgáltatások népszerűsítésekor kifejezetten vonzó, hogyha a social media platformok naprakészek.

Egy vállalkozás arculatát emellett az is befolyásolja, hogy milyen lehetőségekkel biztosítod a vendégeidnek, hogy nekik is minél egyszerűbb és komfortosabb legyen a bejelentkezési folyamat. Ha az online térben is megadod számukra azt a luxust, hogy a buszon zötyögve vagy a kanapé kényelméből (akár éjfélkor) becsekkoljanak a következő időpontjukra, biztos lehetsz benne, hogy a vállalkozásod arculatát egy új szintre emeled.

Lehetőséget teremthetsz a 100%-os koncentrációra

A telefonhívások, -csipogások már önmagukban is nagyon zavaróak tudnak lenni. Akkor pedig kifejezetten irritálóvá válnak, amikor minden erővel összpontosítani kell az aktuális feladat elvégzésére.

A Salonic-felület aktiválásával minden olyan frusztráló folyamat a háttérben és csendben zajlik, ami kizökkenthet a koncentrált munkavégzésből. Hidd el, a vendég is hálás lesz, amikor relaxálás közben nem kell a nyugtalanító háttérpittyegésekkel foglalkoznia.

Kerüld el a duplán végzett adminisztrációs munkát, számlázz online!

A számlázáshoz kapcsolódó jogszabályok állandóan változnak. Még jelenleg is lehetőség van manuálisan számlázni, de egyre kevésbé preferált. Egyrészt így nagyobb az esélye, hogy elfelejtesz beküldeni egy nyugtát vagy számlát a NAV részére, ami 2021 januárja óta többszázezres büntetéssel járhat. Másrészt a kézi számlázással dupla munkát végzel. Nem elég egy papírra lekörmölnöd az adatokat, mert azokat végül az adóhivatal online rendszerébe is fel kell vinned.

Megéri összekapcsolni a Salonicot a Billingóval

Szerencsére a Salonic-fiókot online számlázó programokkal is összeköthető, ami alól a Billingo sem kivétel. Ha szeretnéd, hogy a számlázás során neked semmi dolgod ne legyen, de minden jogtisztán működjön, akkor a legjobb, ha a SMART vagy PRO csomagot választod. Így a számlázásra semmi gondod nem lesz, hiszen a háttérben minden fontos információ eljut az adóhivatal részére.

A díjmentes időpontfoglaló rendszer és a garanciális online számlázás együttes használata kihagyhatatlan ajánlat, igaz? Formáld a saját igényeid szerint és hozd ki belőlük a legtöbbet!

Élvezd Te is a Billingo és Salonic összekötés előnyeit! Válassz API használatot is tartalmazó csomagjaink közül!
Megnézem

Hasonló cikkek a kategóriában

10 éves a Billingo online számlázó

10 év alatt közel 100 millió számlát állítottak ki a vállalkozások a Billingóval

Billingo hírek 2024.03.25. - 4 p. olvasás

Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...

JVSZ - Best Technology Investment - Billingo

Companies for the Future díjat kapott a Billingo

Billingo hírek 2024.02.05. - 6 p. olvasás

A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...

Mesterséges intelligencia kutatás

Erre használják a cégek a mesterséges intelligenciát

Billingo hírek 2024.01.08. - 5 p. olvasás

A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...

Billingo AI

Pénzügyi sci-fi kézikönyv a Billingótól

Billingo hírek 2023.11.17. - 2 p. olvasás

Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...

Átalányadózol? Ez téged is érinthet!

Átalányadózol? Ez téged is érinthet!

Billingo hírek 2023.11.15. - 1 p. olvasás

Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...

b2w

Formabontó és előremutató - ilyen volt a B2W Fesztivál

Billingo hírek 2023.11.06. - 6 p. olvasás

Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz e...

Back to Top