Billingo.hu A Billingo online számlázó blogja. Gyors és élvezetes elektronikus számlázás.
Blog / Tippek / Webshopod van? Így nevelj könn…
Tippek - 2017.02.23. - 3 p. olvasás

Webshopod van? Így nevelj könnyen visszatérő vásárlót

Tudtad, hogy webáruházas rendelés egyik hátrányát, a kiszállítási idő okozta várakozást, könnyedén előnyöddé is kovácsolhatod? Most megmutatjuk neked, hogy egy emlékezetes csomagélménnyel hogyan szerezhetsz egyszeri megrendelők helyett hűséges és rendszeres vásárlókat.

Webshop, webáruház

De mi is az a csomagélmény?

A csomagélmény lényegében az az érzés, amit a vásárlód akkor él át, amikor kezébe veheti és kibonthatja a megrendelt terméket. Vállalkozásod sikerét illetően döntő fontosságú, hogy ez az élmény pozitív legyen. Hiszen a fogyasztó ebből érzi, hogy fontos számodra, hogy törődsz vele, és így valamelyest kárpótolod is a kiszállítás miatti várakozásért.

Hatásosabb, mint gondolnád

A termékek kicsomagolása sokaknál egy külön rituálé. De a csomagélmény fokozásával az átlagos fogyasztók számára is elnyújthatod a szerzés, a birtoklás tudatosulásának örömét. Ennek köszönhetően a cégedtől való rendelést jó döntésként élik majd meg és márkádnak is nagyobb értéket tulajdonítanak.

A nagyok is rendszeresen alkalmazzák

A legnagyobb vállalatok már felismerték a csomagélményben rejlő lehetőségeket. Az Apple például olyan gyertyákat árul, amelynek illata megegyezik az új termék dobozának illatával, így a vásárlóik utólag is felidézhetik azt. Számos olyan cég is akad, akik a látványos elemekben bíznak. Erről mutatunk egy érdekes montázst mielőtt felsoroljuk, hogy mire lesz szükséged a tökéletes csomagélmény eléréséhez.

Ezekre lesz szükséged a tökéletes csomagélményhez

Csomagolás

A vonzó külső sohasem elhanyagolható, még akkor sem, ha nem ez a legfontosabb termékelőnyöd. Vásárlód ez alapján szerzi majd az első benyomást a termékről, így már itt sokat tehetsz bizalmának elnyeréséért. Ha a csomagoláson megjeleníted céged logóját vagy egyéb arculati elemeit, akkor rögtön tudni fogják, hogy kitől érkezett a csomag.

A csomag díszítése

Szeretnéd vállalkozásod valamely erősségét (fiatalos lendület, megbízhatóság, precizitás, stb…) hangsúlyozni? Akkor használj ezt kifejező szalagot vagy címkét a csomagoláson.

Kísérőlevél

Ez egy olyan apró figyelmesség, amely az exkluzivitás érzetét kelti majd vásárlódban. Megköszönheted a vásárlást is egy rövid üzenetben, hasznos tanácsokkal tudatosíthatod terméked előnyeit. Egy jól eltalált üzenettel csökkentheted a vásárlástól való elállások számát.

Látványos számla

Mutasd meg vállalkozásod egyéniségét és profizmusát azzal, hogy egy színes és igényes számlát állítasz ki. A Billingónál 20 saját logóddal ellátott, formabontó eszámla sablon közül választhatsz. De a hamarosan érkező Billingo White Label segítségével akár teljesen egyedi dizájnt is adhatsz számláidnak. Ez a megoldás rengeteget segíthet vállalkozásod márkájának erősítésében, ezért ehhez számos hasznos tanácsot gyűjtöttünk össze neked itt.

Apró ajándék

Lepd meg vásárlódat valami olyasmivel, amire nem számít, de kifejezetten hasznos számára. Egy új kávéfőző esetén ez lehet egy ötletes füzet a legfinomabb kávékról. Hiszen amikor kinyitja a csomagot, akkor először az jut majd eszébe, milyen finomságokat fog elkészíteni. Ezekkel az ajándékokkal az érzékszerveit célozd meg, így már a kibontáskor biztos benne, hogy jól járt a termékkel.

Kupon

Az ajándékkal természetesen megcélozhatod határozottan az újravásárlást is. Ajándékozz olyan kupont, amely nem százalékos árengedményt ígér, hanem egy bizonyos összeg szerepel rajta. A vásárlók könnyebben lemondanak ugyanis egy jövőbeli lehetséges megtakarításról, mint arról a pénzösszegről, amit máris magukénak tudhatnak. Úgy érzik, hogy elveszik, ha nem használják fel a kupont.

Varázsold élménnyé a csomag átvételét vásárlóid számára, és hűségük nem lesz majd kérdéses. Tedd meg az első lépést most, és regisztrálj egy Billingo fiókot, és próbáld ki 30 napig ingyen, kötelezettségek nélkül!

Címkék

Blog cikk értesítő

Blog cikk értesítő

Iratkozz fel, ha szeretnél tudni a számlázással kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekelnek az akciók.

Back to Top
Tudástár online számlázás vállalkozás fejlesztés NAV Törvény hasznos tippek KATA új funkció e-számla adózás webáruház online számlaadat szolgáltatás kata 2020 nav-bekötés könyvelés kéziszámla adatszolgáltatás katás vállalkozás kata adózás marketing bejelentési kötelezettség számlasablon koronavírus biztonság felhő digitális archiválás e-kereskedelem online számlázó adatszolgáltatási kötelezettség számlatömb tévhitek kata adatszolgáltatás online számla és billingo összekötés nav online számla ügyfélszolgálat e-számlázás katás számlázás pénztárgép áfa NAV bekötés számlázó program váltás katás vállalkozás bejelentése nav online számla regisztráció kata szüneteltetése online adatszolgáltatási kötelezettség startup billingo fintech adó katás vállalkozás adatszolgáltatása online számla regisztráció egyéni vállalkozás kata megszűnése kata megszüntetése kata vállalkozás megszűnése szakértői cikk koronvírus fenntarthatóság Billingo előfizetés Ingyenes Billingo számla társadalmi felelősségvállalás támogatás Bonácz Zsolt Webshippy webáruház logisztika előlegszámla előlegszámla készítése GDPR kata bejelentés kata keret könyveléstámogatás egyéni vállalkozás indítása egyéni vállalkozás szüneteltetése 2020 koronajárvány Díjbekérő Proforma e-számlák integráció díjak elismerés adatvédelmi tájékoztató adatvédelem egyéni vállalkozás szüneteltetése számlázó program választás PSD2 nyílt bankolás számlainformációs szolgáltatás számlaadatok jogszabályváltozás banki összekötés összekötés katás egyéni vállalkozás üzleti terv API válságkezelés egyéni cég egyéni cég alapítása alanyi adómentes