Csatolj bármilyen bizonylatot a számlád mellé és kezeld átláthatóbban a bizonylataidat.
A Billingo Számlacsatolmánnyal akár 10 mellékletet is a számlád mellé csatolhatsz.
Mellékeld a számláidhoz a szerződést, a megrendelő lapot, a szállítólevelet, a teljesítési igazolást vagy bármilyen más bizonylatot, és így egyetlen felületre csoportosíthatod a dokumentumaidat is.
A Billingo Számlacsatolmány neked való, ha rendszeresen e-mailben küldöd a számlához tartozó bizonylatokat és szeretnéd ezt profibban kezelni.
Az ügyfeled is repesnek majd a boldogságtól, mert nem kell több e-mailből összevadászni a számlához tartozó információkat és dokumentumokat.
A Billingo Számlacsatolmány funkciót a Standard és Pro csomagokban felár nélkül használhatod.
Free | Basic | Standard | Pro | |
Előfizetés havidíja* | - | 1290 Ft/hó + ÁFA | 1890 Ft/hó + ÁFA | 2490 Ft/hó + ÁFA |
Számlacsatolmány | - | - | 2 db 0 Ft | 10 db 0 Ft |
*Éves előfizetés esetén
A Számlacsatolmány funkcióval egyszerűbb és átláthatóbb a vállalkozásod megrendelésekhez kapcsolódó adminisztrációja. Sok időt spórolsz azzal, hogy nem kell a kapcsolódó dokumentumok miatt külön e-maileket írnod.
A parnereid is gyorsan megszokják majd, hogy minden szükséges iratot megtalálnak a számláid mellett.