Villámakció CSAK MA: 2 hó ingyen

Villámakció CSAK MA: 2 hó ingyen

Fizess elő bármelyik Billingo szolgáltatásra, és ha még ma ki is fizeted, 2 ingyenes hónappal hosszabbítjuk meg az előfizetésedet! Kuponkód: PLUSZ2HO

maradt az akció végéig
maradt az akció végéig
Bezárás
Billingo.hu A Billingo online számlázó blogja. Gyors és élvezetes elektronikus számlázás.
Blog / Tippek / Hatékonyságnövelés 3 lépésben …
Tippek - 2017.02.02. - 3 p. olvasás

Hatékonyságnövelés 3 lépésben - 2. rész

Vállalkozásod célja, hogy az általad kínált terméket vagy szolgáltatást eladd. Ahozz, hogy minél több potenciális ügyfél figyelmét felkeltsd, illetve vásárlóid visszatérjenek hozzád egy erős márkára van szükséged. Mutatjuk, hogyan segíthet neked ebben is a Billingo hamarosan érkező újdonsága, a White Label.

White label

Márkaépítés a Billingóval

Vállalkozásod célja, hogy az általad kínált terméket vagy szolgáltatást eladd. Ahhoz, hogy minél több potenciális ügyfél figyelmét felkeltsd, illetve vásárlóid visszatérjenek hozzád, egy erős márkára van szükséged. Mutatjuk, hogyan segíthet neked ebben is a Billingo hamarosan érkező újdonsága, a White Label.

A márka célja

Ahhoz, hogy kitűnj a tömegből egy stabil identitásra van szükséged. Márkád erősítését szolgálják és annak szerves részei a cégnév, logó, dizájn és a szimbólumok. Ezekkel a vizuális elemekkel öltöztetheted fel céged, erről jegyeznek majd meg. A jól felépített márka révén ügyfeleid megkülönböztetnek versenytársaidtól.

Ragadj meg a köztudatban

Ha az emberek összekapcsolják az adott terméket a te márkáddal az már félsiker. De te ne elégedj meg ennyivel. Törekedj arra, hogy az általad nyújtott szolgáltatás a minőség, a profizmus szinonímája legyen. Ha ezt eléred, olyan értéket társítanak cégedhez, hogy nem keresnek nálad jobb megoldást.

Erősítsd a brandedet Billingóval

Egy jó kezdet vagy egy sikeres periódus céged életében ne nyugtasson meg. Mindig jönnek majd új vállalkozók, akik megpróbálnak a te területeden érvényesülni. Mutatunk néhány tanácsot, amely a versenyelőnyöd megőrzéséhez elengedhetetlen.

  • Semmilyen vásárló nem zárja ki az érzelmeit a döntéseikor. A számládon megjelenő általad választott színekkel befolyásolhatod érzelmeiket. Kelts pozitív benyomást, ragadd meg a fogyasztó emlékezetében és alapozd meg a következő vásárlást már ekkor.

  • Az agy gyorsabban dolgozza fel a vizuális elemeket, mint a szövegeket: szentelj kiemelt figyelmet a képi megjelenésnek. Használj egyedi dizájnt kiállított számláidon is!

  • A márkaépítés soha nem áll meg: találkozzanak minél többször, a lehető legtöbb helyen cégeddel. Használd logódat, arculatod betűtípusát számláidon is.

  • A képekkel irányítható a fókusz: építs fel vizuális hierarchiát számládon. A láblécben elhelyezhetsz kisebb képet is, így ügyfeled utolsó emléke nem kell, hogy a kifizetendő összeg legyen. Vállalkozásod szimbólumait vagy mottóját is megjelenítheted itt, az arculatodnak megfelelő háttérrel.

  • Fűzd szorosabbra a kapcsolatot: egy igényes, egyedi számlával nemcsak profizmusodat jelezheted. Törődést és exkluzivitást sugallsz, ügyfeled szemében így tovább nő márkád értéke.

Nagyon fontos tehát, hogy vállalkozásod kiforrott arculattal rendelkezzen, ennek szabályait célszerű rögzítened egy kézikönyvben. Hogy ez mennyire működik? Ha egy étterem teraszán meglátsz egy fehér terítőt piros pöttyökkel, neked is a Túró Rudi jut eszedbe ugye?

A Billingo segít, hogy te is ezt a szintet célozhasd meg. Gondosan felépített márkád már az első kézfogáskor átnyújtott – szintén az arculatodra tervezett – névjegykártyával megszólítja ügyfeled. Hogy mi az üzeneted és, hogy hatása meddig tart, az csak rajtad múlik. Maradj igényes és profi szolgáltatásod teljes időtartama alatt és ügyelj számláidra is.

Ha nem akarsz lemaradni további hasznos tanácsokról és már égsz a vágytól, hogy kipróbálhasd az első negyedévben érkező White Label-t, akkor olvasd blogunkat és kövess minket Facebook-on.

Sorozatunk következő és egyben utolsó részében a kulisszák mögé tekinthetsz be: art directorunk mesél többek közt arról, hogyan jut el egy ötlet a fejlesztésen át a számlasablonok közé.

Címkék

Blog cikk értesítő

Blog cikk értesítő

Iratkozz fel, ha szeretnél tudni a számlázással kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekelnek az akciók.

Back to Top
online számlázás vállalkozás NAV nav online számla KATA adózás könyvelés webáruház kéziszámla marketing integráció koronavírus szakértői cikk számlasablon biztonság számlázó program váltás pályázat átalányadó digitális archiválás Billingo ajánlói rendszer fintech áfa API pénztárgép ügyfélszolgálat devizás számlázás online fizetés GDPR bankszámlaszám kiva adóváltozás 2023 adózás tao webshop létrehozás digitalizáció adóbevallás egészségbiztosítás vállalati egészségbiztosítás adathalászat övtj napelem-pályáza napelem pályázat napelem napkollektor pályázati kiírás tender pályázati feltételek shopify patreon etsy weboldal digitalizálás költségcsökkentés egyéni vállalkozás hipa biztosítás kiégés burnout esélyegyenlőség társadalmi felelősségvállalás számla kelte számla teljesítés fordított áfa fordított adózás teszor teáor prémium magyar állampapír infláció inflációkövetés inflációkövető PMÁP befektetés helyi iparűzési adó iparűzési adó adókártya adóazonosító jel adóazonosító őstermelő őstermelők őstermelő adózás kiegészítő őstermelői tevékenység ingatlan bérbeadás vállalkozóként ingatlan bérbeadás lakás kiadás katásként átalányadózó lakáskiadás kiadó ház adókonferencia adózás 2023 adótörvény digitális névjegykártya beszállító beszállítás áremelés munka törvénykönyve mtk. munkajog változások minimálbér garantált bérminimum teljesítménybér