Az utolsó, 4.0-ás verzió elindításával bekerült egy új kitölthető sor a Billingo beállítható adatai közé: a kapcsolattartó telefonszáma.

Kell-e ez, kinek és miért jó, kötelezően ki kell-e tölteni és mi történik, ha üresen marad? Az ügyfélszolgálatra beérkezett leggyakrabban előforduló kérdéseket és válaszokat gyűjtöttük egy csokorba.
Hol lehet megadni a kapcsolattartó telefonszámát?
A Billingo fiókodba belépve, a bal oldali sávban kattints a beállítások fülre, ezen belül válaszd ki az adatok sort. Itt a cégadatok között tudod megadni a kapcsolattartó telefonszámát is.
Miért érdemes kitölteni ezt mezőt?
A válasz egyszerű. Azért célszerű kitölteni ezt a sort is a többi között, hogy a lehető legegyszerűbben és leggyorsabban tudjuk felvenni veled a kapcsolatot. Például ha a fiókoddal kapcsolatban szeretnénk veled egyeztetni, ha kérdésed volt és visszahívást ígértünk, ha szeretnénk valamire figyelmeztetni stb.
A mező tulajdonképpen a te érdekeidet szolgálja és a mi munkánkat könnyíti és gyorsítja meg. Ezért megköszönjük, ha kitöltöd.
Kötelező kitölteni a kapcsolattartó telefonszámát?
Nem. A kötelezően kitöltendő mezőket mindig csillaggal jelöljük. Ha nem szeretnéd kitölteni, egyszerűen hagyd üresen.
Mi történik, ha üresen marad?
Valójában semmi. E-mailben így is bármikor tudunk kommunikálni, illetve te is tudsz hívni minket az ügyfélszolgálat telefonszámán.
Maradt még kérdésed a beállítási lehetőségekkel kapcsolatban? Írj nekünk a hello@billingo.hu-ra!