Óriási lépést tett a Magyar Marketing Szövetség, 2023. június 22-én ugyanis megalakult a Női Marketing Tagozata. A szakmai szervezet több mint 30 éves fennállásának mérföldköve ez, a társadalmi elköteleződéshez pedig a Billingo is csatlakozott, Sárospataki Albert alapító is az elnökség tagja.
A Magyar Marketing Szövetség új tagozata mindenképp színt visz majd a szakmába, és egyfajta reform lépésnek is tekinthető a nők irányába való elköteleződés. Korábbi, nőkre szabott kampányokkal foglalkozó cikkünkben már megírtuk, hogy a vásárlások jelentős többségében nők hoznak döntéseket, ezért kiemelt figyelem illeti őket marketing szempontból is. Hiszen mit ér a marketing kommunikáció, ha nem a közönségre szabják?
Felismerve ezt az MMSZ már Női Marketing Tagozattal halad tovább, amelynek elnökévé Pálfi Évát, a B2W alapítóját választották meg. A tudatos marketing megkerülhetetlen 2023-ban, ezért is hiánypótló a Női Marketing Tagozat, amely a társadalmi szerepvállalás mellett az értékteremtésben hisz.
Az alelnökök Piros Attila, a Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgatója, a Wealfort alapítója és Rózsa Judit, a J. Rose Clinic Bemer csoportvezetője. Az elnökségi alapító tagok közt pedig Sárospataki Albert is ott van, hiszen mi a Billingónál hiszünk a női egyenjogúságban, a női szerepek megfelelő kibontakoztatásában.
Nagyvállalatok, felsővezetők és reklámszakemberek olyan hozzáértő közössége ez, amely utat mutat a hatékony marketing kommunikáció tengerében, miközben társadalmi szerepvállalás is.
“Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. A szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük” - kommentálta a megalakulást az MMSZ elnöke, Hinora Ferenc.
A tagozat elsődleges céljai közé tartozik, hogy azokat a vállalkozásokat segítse, amelyek fő célcsoportja a női ügyfelek. A megszokott, sematikus és néha unalmas kommunikáció helyett ugyanis teljesen más irányt érdemes meghatározni az ő elérésükre, ezt a B2W kommunikáció sikeressége már többszörösen bebizonyította.
A B2W alapítója, és a Tagozat elnökké választott női marketing szakértője, Pálfi Éva elmondta:
“Tudásuk és tapasztalatuk garancia arra, hogy együtt végre megteremthetjük azt az ideális egyensúlyt, mely hitelesen segíti a nőket otthon és a munkában egyaránt, a cégeket pedig, akik nőknek adnak el, a stabil növekedésben.”
A mesterséges intelligencia vállalati használata élénk érdeklődés kereszttüzében áll. Az biztos, hogy az AI munkaerőpiaci pozíciója dinamikusan változik, amit n...
A Billingo a nagyok ligájában is játszik! Több nagyvállalat mellett Billingo számlát ad a MOL Campus is, ha a kilátóteraszáról csodálod meg Budapestet. Nemcsak ...
A vállalati kultúrában a nyári pihenést az őszi pörgősebb szakasz váltja fel a munkavállaló és -hely keresés szempontjából. Az utolsó üzleti negyedévben nincs i...
Vadiúj toborzó szolgáltatás, fokozott biztonság jellemzi a nyári Billingo termést, és újra automatikus a számlázás a Shopify-ban. A nyár folyamán még biztonságo...
Az egyszerre olcsó és hatékony toborzás létezik. Napok alatt megtalálhatod a számodra legmegfelelőbb jelentkezőket, miközben nem égetsz el több százezer forinto...
Óriási veszteség a vállalkozásodnak, ha nem a megfelelő kollégákat gyűjtöd egy ernyő alá. A betanítással eltöltött munkaórák mind időt és pénzt emésztenek fel, ...