Újabb óriási segítség a munkádhoz: megérkezett a Billingo Ügykezelő
Az új Billingo Ügykezelő segít egyetlen, közös rendszerbe fogni a teljes ügymenetedet az árajánlatadástól egészen a számlázáig. Így hatékonyabban dolgozhatsz, a folyamataid és a bizonylataid is a profizmusodról árulkodnak. Gyere, merüljünk el együtt a Billingo ügyekben.

Mi az az Ügykezelő?
Az Ügykezelő egy vadonatúj, komplex folyamatkezelő rendszer, ahol egyetlen ügy alá rendezheted az egyes munkáidhoz, projektjeidhez, ügyeidhez tartozó bizonylatokat.
Az Ügykezelő különlegessége, hogy minden egyes ügynek egyedi ügyszámot vagy elnevezést adhatsz. Így bármikor, pillantok alatt megtalálod az adott ügyhöz tartozó dokumentumokat.
A szabadszavas keresőben kereshetsz
- az ügy elnevezésére,
- az ügyszámra,
- a partner nevére és
- az ügy leírására is.
Ha pedig szükséges, egyenként vagy akár csomagba rendezve, hamarosan e-mailben továbbíthatod is a partnerednek, a könyvelőnek vagy akár ki is nyomtathatod őket. Ez akkor is nagy segítség, ha esetleg a NAV munkatársai tartanak ellenőrzést.
Az egyes ügyek alá bármilyen dokumentumot betehetsz, legyen az
- Árajánlat
- Megrendelőlap
- Szállítólevél
- Teljesítési igazolás
- Nyugta vagy e-nyugta
- Díjbekérő
- Előlegszámla
- Módosítószámla
- Stornószámla
- Piszkozat
- Számla vagy e-számla
- Szerződés
- Vagy bármilyen más dokumentum.
Igen, jól látod, a Billingóban már van árajánlat, megrendelőlap, szállítólevél és teljesítési igazolás is. Fantasztikus, igaz?
Olvass róluk részletesen ITT »
Hogyan működik az Ügykezelő?
Az új Billingo Ügykezelő funkció használatához Pro előfizetés szükséges.
1. Lépj be az Ügykezelőbe. Itt találod majd a különböző ügyeidet, átlátható listába rendezve, valamint a hozzájuk tartozó statisztikát is.
A statisztikában látni fogod, a kiállított
- árajánlatok számát, értékét és az elfogadott ajánlatok számát, értékét,
- megrendelőlapok számát, értékét és az elfogadott megrendelések számát, értékét,
- szállítólevelek számát, értékét és a szállítások számát, összegét,
- teljesítési igazolások számát, értékét és a teljesítések számát, értékét,
- számlázott ügyletek összesítését és értékét, valamint a kifizetett ügyletek számát és összegét.
2. Új ügy létrehozásához kattints az Új ügymenet gombra, add meg az ügy nevét és ha szeretnéd, rendeld hozzá egy meglévő vagy új partneredhez. Ezzel el is készült az új, üres ügymeneted.
3. Új bizonylat létrehozásához kattints az ügyszám melletti műveleti gombra, majd hozd létre a bizonylatodat. A rendszer automatikusan az adott ügyhöz rendeli a dokumentumot. A számlákat, nyugtákat természetesen a bizonylatlistában is megtalálod majd.
4. Ha meglévő bizonylatot szeretnél egy ügyhöz kapcsolni, akkor a szabadszavas keresőben keresd meg a bizonylatot és kattints a Csatolás gombra.
5. Az elkészített bizonylatokból egy gombnyomásra készítheted a folyamatodban soron következőt.
- Árajánlatból, megrendelőlapot.
- Megrendelőből szállítólevelet.
- Szállítólevélből teljesítési igazolást.
- Teljesítési igazolásból számlát.
6. Persze az sem gond, ha nálad más a folyamat. A Billingo Ügykezelővel te határozod meg, hogy mi lesz a folyamat következő bizonylata. Elég egy gombnyomás és már el is készült. Ugye milyen egyszerű?
7. Ahogy haladsz a munkával, az ügy státuszát is folyamatosan ennek megfelelően állíthatod. Így mindig tudni fogod, hogy áll a feladat és mi a következő lépés.
Ilyen egyszerű az egész.
Használd te is az Ügykezelőt a munkádhoz és rendezd átlátható rendszerbe a folyamataidat!
Máshol számlázol?
Ügykezelőd akkor is lehet. Regisztrálj ingyen »