Billingo a színfalak mögött IV - ügyfélszolgálat

Cikksorozatunk következő állomása a Billingo ügyfélszolgálata, ahol 4-5 kollégánk gondoskodik a gyors és hatékony segítségről. Az utóbbi időben módosítottunk az ügyfélazonosítási metóduson, hogy az adataitok még nagyobb biztonságban legyenek. Mutatjuk, mi változott.


2023.05.02. 2 perc olvasás
Billingo a színfalak mögött IV - ügyfélszolgálat

A hatékonyságnövelő azonosításra szükség volt, mert bár működött az eddigi regisztrált e-mail alapján történő identifikálás, adatvédelmi szempontból mégsem tartottuk ezt elégségesnek. Ezért váltotta fel mindezt a profilazonosító használata.

Az új azonosítási módszerről

A profilazonosító egy hatszámjegyű, kötőjellel elválasztott sorszám a felhasználói fiók jobb felső sarkában. Az ügyfélszolgálatnak meg kell adni az ügyintézés elején (erre telefonon felhívják a figyelmed, az e-mailbe pedig bele kell írnod). Ekkor haladhat tovább a folyamat. A nem regisztrált felhasználók számára egy másik ágon van erre lehetőség.

Eddig egyetlen ügyfelünk sem jelezte, hogy adatlopás bármilyen formáját is észlelte volna, ám fő az óvatosság. A biztonság növelése érdekében volt szükség a változtatásra, a Billingózó cégek adatait maximálisan védeni akarjuk. Az egyébként nyilvános adatok alapján ugyanis nem szeretnénk illetéktelenek kezébe információkat adni, az egyedi profilazonosítóval pedig csak az tud ügyet intézni nálunk, akire az adatok tartoznak.

Az ügyfélszolgálat a Billingo szíve-lelke

Az ügyfélszolgálat csapata fogadja a hívásaitokat, hétfőtől péntekig a 10-15 óráig tartó idősávban. Minden e-mailre válaszolnak, és bár a kérdéstől, problémától függően nem lehet kiszámítani, a válaszadás kinek mennyi ideig tart, az átlagos szintidőnk ebben 4-5 óra, és mindenképpen igyekszünk aznap válasszal szolgálni.

A kollégák a hibakeresésben és utánkövetésben jeleskednek, de ha úgy adódik, a regisztráció első lépéseiben, az előfizetés elindításában, a NAV-összekötésben is segítenek, amennyiben önállóan nem sikerül valakinek a folyamat.

A társrészlegekkel folyamatos és szoros a kapcsolat, hogy minél részletesebb és alaposabb választ adjanak az ügyfeleknek, és gyűjtik a felhasználók igényeit is, hogy a szolgáltatás fejlődése aszerint haladjon, amire vágynak a Billingósok. Különböző továbbképzésekkel, tréningekkel gondoskodnak arról, hogy a kommunikációs stílust fejlesszék, és könnyebben levezesség a stresszt - hiszen a munkakör ezt megköveteli.

Úgy tűnik, eddig minden törekvés sikerrel járt, szerencsére az idei ügyfélelégedettségi számok és vélemények magukért beszélnek.

"Gyors, készséges, szakszerű az ügyintézés, korrekt a tájékoztatás. Nagyfokú segítőkészséggel kezelték a problémámat."

"Elolvastam a válaszaikat és azon gondolkodom, mikor volt dolgom utoljára ilyen figyelmes ügyfélszolgálattal. Köszönöm Billingó! Az ügyfelük leszek."

Arra szeretnénk felhívni minden Billingós figyelmét, hogy az ügyfélszolgálatos kollégák nem helyettesítik a könyvelőt, és ha szükséges, egyeztess adószakértővel is a vállalkozásod ügyeit érintendő. A Billingót érintő technikai jellegű kérdésekben szívesen állnak rendelkezésedre kollégáink, minden mást bízz a szakértőkre.

Kapcsolódó cikkek

Számlázz bárhonnan, bármikor – mobilról is.

A Billingo mobilappal ott vagy, ahol az üzlet történik. Állíts ki számlát útközben, kövesd nyomon a fizetéseket, és nézd meg, ki tartozik – egy koppintással.

MobilAPP