Női Marketing Tagozattal töri az utat az MMSZ

Óriási lépést tett a Magyar Marketing Szövetség, 2023. június 22-én ugyanis megalakult a Női Marketing Tagozata. A szakmai szervezet több mint 30 éves fennállásának mérföldköve ez, a társadalmi elköteleződéshez pedig a Billingo is csatlakozott, Sárospataki Albert alapító is az elnökség tagja.


2023.06.27. 2 perc olvasás
Női Marketing Tagozattal töri az utat az MMSZ

A Magyar Marketing Szövetség új tagozata mindenképp színt visz majd a szakmába, és egyfajta reform lépésnek is tekinthető a nők irányába való elköteleződés. Korábbi, nőkre szabott kampányokkal foglalkozó cikkünkben már megírtuk, hogy a vásárlások jelentős többségében nők hoznak döntéseket, ezért kiemelt figyelem illeti őket marketing szempontból is. Hiszen mit ér a marketing kommunikáció, ha nem a közönségre szabják?

Felismerve ezt az MMSZ már Női Marketing Tagozattal halad tovább, amelynek elnökévé Pálfi Évát, a B2W alapítóját választották meg. A tudatos marketing megkerülhetetlen 2023-ban, ezért is hiánypótló a Női Marketing Tagozat, amely a társadalmi szerepvállalás mellett az értékteremtésben hisz.

Az alelnökök Piros Attila, a Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgatója, a Wealfort alapítója és Rózsa Judit, a J. Rose Clinic Bemer csoportvezetője. Az elnökségi alapító tagok közt pedig Sárospataki Albert is ott van, hiszen mi a Billingónál hiszünk a női egyenjogúságban, a női szerepek megfelelő kibontakoztatásában.

Elnökségi alapító tagok:

  • Banga Ildikó (The Body Shop, CEO)
  • DessislavaDimitrova (AxxonSoft, Alphasonic, CEO)
  • Felker Noémi (iCentre, CEO)
  • Gesztesi Gábor (DIEGO, Marketing igazgató)
  • Hinora Ferenc (PositiveAdamsky, CEO, az MMSZ elnöke)
  • Kováts Botond (OMV, Marketing igazgató)
  • Németi Vera (Legrand Zrt., Marketing igazgató)
  • Sági Ágnes (Ridikül Magazin, Marketing igazgató)
  • Sárospataki Albert (Billingo, CEO)
  • Turcsán Tünde (GfK Hungária Piackutató Intézet, Kereskedelmi igazgató)

Nagyvállalatok, felsővezetők és reklámszakemberek olyan hozzáértő közössége ez, amely utat mutat a hatékony marketing kommunikáció tengerében, miközben társadalmi szerepvállalás is.

“Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. A szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük” - kommentálta a megalakulást az MMSZ elnöke, Hinora Ferenc.

Tagozati célkitűzések

A tagozat elsődleges céljai közé tartozik, hogy azokat a vállalkozásokat segítse, amelyek fő célcsoportja a női ügyfelek. A megszokott, sematikus és néha unalmas kommunikáció helyett ugyanis teljesen más irányt érdemes meghatározni az ő elérésükre, ezt a B2W kommunikáció sikeressége már többszörösen bebizonyította.

A B2W alapítója, és a Tagozat elnökké választott női marketing szakértője, Pálfi Éva elmondta:

“Tudásuk és tapasztalatuk garancia arra, hogy együtt végre megteremthetjük azt az ideális egyensúlyt, mely hitelesen segíti a nőket otthon és a munkában egyaránt, a cégeket pedig, akik nőknek adnak el, a stabil növekedésben.”

Kapcsolódó cikkek

Számlázz bárhonnan, bármikor – mobilról is.

A Billingo mobilappal ott vagy, ahol az üzlet történik. Állíts ki számlát útközben, kövesd nyomon a fizetéseket, és nézd meg, ki tartozik – egy koppintással.

MobilAPP