Óriási szükség van arra, hogy a vállalkozások előre tervezzenek, gyorsan és hatékonyan tudjanak reagálni a változásokra. A marketing területére különösen igaz ez, főleg, ha a nőkről és nőknek való kommunikációról van szó. Ezért szervezték meg a B2W Marketing Fesztivált, amely két nap alatt az új idők új perspektíváit tárta a nagyérdemű elé. Ebben az innovatív közegben beszélhetett a digitalizációs forradalomról a Billingo vezérigazgatója, Sárospataki Albert is.
“Az elmúlt évek megmutatták, hogy vagy tönkrementek a jól menő cégek, vagy beleálltak egy olyan flexibilis hozzáállásba, amitől duplázni is képesek voltak” - tartja Pálfi Éva, akinek nevével összeforrt a női marketing és a Business 2 Women kifejezés. Háziasszonya és ötletgazdája a B2W Fesztiválnak, amely 2023. októberében 2 napos esemény lett. Az első nap a CEU épületébe várták a neves előadókat és az érdeklődőket, a második nap az online térben zajlott több mint 8000 fő részvételével.
A rugalmasság tehát az elsőszámú jellemző, amely a vállalkozásokat nemhogy életben tartja, hanem növekedésre készteti 2024-ben. A fesztivált idén a digitalizáció köré szervezték, ezért is volt itt helye a vállalkozások adminisztratív automatizálásában úttörőnek számító Billingónak.
Te is szeretnéd automatizálni a vállalkozásod?
Regisztrálj ingyen a Billingóra!
Meg azért is, mert a Billingo vezérigazgatója, Sárospataki Albert a Magyar Marketing Szövetség 2023-ban megalapított Női Marketing Tagozatának egyik alapítója és elnökségi tagja.
Csorba Anitával, Gesztesi Gáborral, Kőszegi Andrással zajlott a kerekasztal-beszélgetés Weston Gyöngyi vezetésével. Előkerült a digitalizáció, a branding és az elengedhetetlen kreativitás témaköre is.
Albert arról beszélt a fesztiválon, a mesterséges intelligencia milyen módon fogja befolyásolni a cégek életét a közeljövőben. Ezek a változások csak hónapokra vannak tőlünk, mi is dolgozunk ezen a Billingónál. A cég és a vállalkozók közti hatékony kapcsolatot szeretnénk megteremteni. Fontos, hogy a vállalkozó szóban és írásban is bármit kérdezhessen a cégétől, például mennyi volt a legjobb termékből származó árbevétel, kik a veszélyes partnerek, hogy áll a készlet, stb.
Emellett az is lényeges, hogy a vállalkozó kérhessen grafikonokat, kimutatásokat a cégétől, és megfelelően adjon utasításokat. A “küldj ki fizetési felszólítást minden lejárt, ki nem fizetett számlásnak” pont ilyen.
Albert szerint a chatGPT és a hasonló megoldások térnyerése egy olyan eszközt teremt meg a vállalkozóknak, ami lényegesen felgyorsítja a működésüket.
“A jövő itt van a nyakunkon, gyorsabban mint azt gondolnánk, mi pedig azon dolgozunk, hogy ezeket az eszközöket a lehető legegyszerűbb formában biztosítsuk a vállalkozóknak" - summázta Sárospataki Albert.
A fesztiválon a női vásárlás szempontrendszereit is sikerült végig venni, amelyekkel akár következő évi üzleti terv is frissíthető. Üzleti mindset, a női célcsoportra tervezett webáruház trendek, online-offline design tervek, az AI világában még fellelhető vállalati márkaértékek, illetve az AI árnyoldalai kerültek a narratívába, óriási sikere volt minden előadásnak.
A Női közösségek összetartásának fontosságát szintén sikerült kihangsúlyozni, ahogy azt a fontos tényt, hogy a férfiak is köztünk élnek - és a két nem harmonikus reprezentálásáról szól a vállalkozó nők szerepének kihangsúlyozása. A nap második felében Hosszú Katinkával Bombera Krisztina készített egy nagyon izgalmas interjút győzelmekről és kudarcokról. Az esemény méltó megkoronázása pedig a B2W Nagydíj kiosztó eseménye volt.
A második napon már a reggeli kávé mellé várta a résztvevőket az aznapi előadások linkje az e-mail fiókjukban. Pálfi Éva a 2024-es B2W trendekről beszélt az előző naphoz képest kibővített változatban, Szabó Orsolya témája pedig a “Fölénk NŐ, vagy minket szolgál?” volt az AI tartalomgyártás előnyeiről és hátrányairól.
Szilágyi Norbert az ERP rendszerekről mesélt, míg Kasza Tamás videójában a B2W Sales aktualitásai kerültek elő. A vezetők örülhettek Szilágyi-Bécsi Tímea online előadásának, a vezetői önismeret mélységeibe kalauzolt el. Szalai Gabriellánál is előkerült a szövegírás, a szeretetteljes B2W írásos kommunikáció szerepét taglalta. Szenzációs és hiánypótló két nap volt az ötödik fesztivál, mi már alig várjuk a következőt!
Pálfi Éva elmondása szerint kamarák és szövetségek elnökei, tenni akaró felelős magyar üzletemberek, példaértékű szakemberek, csupa pozitív, jólelkű vállalkozók támogatják tudásukkal, tapasztalatukkal a B2W víziót.
“A B2W rendezvényei olyanok, mintha egy független univerzumba csöppennénk: kamarák és szövetségek elnökei, tenni akaró felelős magyar üzletemberek, példaértékű szakemberek, csupa pozitív, jólelkű vállalkozók támogatják tudásukkal, tapasztalatukkal víziónkat egy jobb és sokkal tudatosabb jövő érdekében” - köszönte meg a részvételt mindenkinek.
Pálfi Éva a Magyar Marketing Szövetség tagja, annak Női Marketing Tagozatának elnöke. Egy jobb és sokkal tudatosabb jövő érdekében tevékenykedik, a fesztiválra pedig maga köré gyűjtötte a hasonlóan aktív cégvezetőket. A 2018-ban alapított B2W stratégiája szerinte egy össztársadalmi ügy. Korábban a Billingo blogján is olvashattatok a nőkre irányzott marketing fontosságáról, hiszen a vásárlások 85%-ban nők a döntéshozók, vétek nem kihasználni a nőkre szabott kommunikáció előnyeit.
Már 10 éve részese a magyar vállalkozások életének a Billingo online számlázó, ami most ünnepli megalapításának 10. évfordulóját. A cég elsősorban a mikro-, kis...
A Joint Venture Szövetség immár harmadik alkalommal rendezte meg a Companies for the Future Award gálát, ahol idén Besztró Szabolcs, a Billingo Operatív és Stra...
A magyar vállalkozások többsége szerint az MI időt és energiát spórol a cégeknek. A mesterséges intelligencia üzleti célú használatára már Magyarországon is ...
Itt a nagy leleplezés: a Billingo háza táján óriási fejlesztések folynak a háttérben, amely nemcsak a számlázást helyezi új alapokra. Vezérigazgatónk, Sárospata...
Gőzerővel dolgozunk azon, hogy az átalányadózók év végi hajrája könnyebb legyen. Az utolsó negyedév sosem egyszerű egy vállalkozónak, de mi igyekeztünk azzá ten...
A Billingo operatív és stratégiai igazgatója azon 24 sikeres vezető egyikeként szólalt fel a Business Menü Live ALLSTARS-on, akik friss erővel és gondolat ébres...