Vissza

Már egy hete nem jelent meg új tranzakció a bankszinkronomban, pedig volt pénzmozgás a számlámon. Mit tegyek?

2025.06.13. 08:25

Első körben újítsd meg a kapcsolatot, a Beállítások (fogaskerék ikon) / Számlázó/ Bankszámlák menüpont alatt az adott bankszámlaszámnál a „ceruza” ikonra kattintva a szerkesztés opciónál. Ott legörgetve találsz egy „megújítás” gombot. Ez gyakran orvosolja a problémát. 

Amennyiben a megújítás nem hozza a kívánt eredményt, úgy szintén a bankszámla szerkesztésében, a "Bankszinkron" modulnál a "Törlés" opciót szükséges választani, ezt követően újra összekötni a bankot a Billingo fiókkal.

Amennyiben a fennakadás még ezután is fennáll, kérlek jelezd részünkre, képernyőképpel igazolva és tudunk segíteni.

Üzenj nekünk

Nem kaptál választ kérdésedre?

Keresd ügyfélszolgálatunkat.

Oldal tetejére