🔥 Szeretnél profi weboldalt a vállalkozásodnak? INGYEN elkészítjük!

Lássuk a részleteket
Bezárás
Vissza

Nem tudom összekötni az EUR-alapú bankszámlámat a Bankszinkronnal. Mit tegyek?

2025.06.13. 10:58

Ha már van egy HUF-alapú bankszámlaszámod rögzítve, és nem tudod hozzáadni mellé az EUR-alapú számlát akkor a következőt javasoljuk:

  1. Először szüntesd meg a Bankszinkront a korábban rögzített HUF-os számlaszámnál.

  2. Ezután add hozzá újra egyszerre mindkét számlaszámot (HUF és EUR), és szinkronizáld őket.

Ezzel a lépéssel mindkét számla csatlakoztathatóvá válik a Bankszinkron szolgáltatáshoz.

Üzenj nekünk

Nem kaptál választ kérdésedre?

Keresd ügyfélszolgálatunkat.

Oldal tetejére