Vissza

Nem generálódnak a számlák a webshopból. Mi lehet az oka?

2025.07.30. 09:34

Ha a webshopból nem jönnek létre automatikusan a számlák, érdemes első lépésben az alábbiakat ellenőrizned:

  1. API-kulcs hatásköre:
    Győződj meg róla, hogy az API-kulcs jogosultsága írásra és olvasásra is engedélyezve van.

  2. Előfizetés és kiegészítő csomag:
    Az automatikus számlageneráláshoz szükség van megfelelő előfizetésre.

  • Alapvetően szükséged lesz egy API + Tömeges számlagenerálás kiegészítő csomagra, amelynek mértéke attól függ, mennyi számlát szeretnél havonta API-n keresztül kiállítani.

  • Ha elektronikus számlát, díjbekérőt vagy piszkozatot is szeretnél létrehozni, akkor legalább egy Basic Online Számlázó csomag is szükséges.

  1. API-keret ellenőrzése:
    Nézd meg, hogy nem lépted-e túl az API-hívások havi keretét.

Ha minden beállítás rendben van, de a probléma továbbra is fennáll, jelezd ügyfélszolgálatunknak. Fontos információ számunkra, hogy milyen összekötést használsz: egyedi integrációról van szó, vagy valamelyik elérhető pluginunkat használod. Ez segít abban, hogy gyorsabban megtaláljuk a hiba okát.

Üzenj nekünk

Nem kaptál választ kérdésedre?

Keresd ügyfélszolgálatunkat.

Oldal tetejére