Vissza

Támogatás és hibabejelentés - WooCommerce

2025.04.04. 07:50

Amennyiben hibát tapasztalsz, kérlek, a tapasztalt hiba leírása mellett az alábbi adatokat mindenképp küldd el nekünk, hogy minél hamarabb segítséget tudjunk neked nyújtani.

A bejelentéshez szükséges adatok:

  1. Hibakereső kód, szöveges formában (A WooCommerce bővítmény Billingo fülén alul a támogatási blokkban éred el.)

  2. Log fájl (Billingo bővítmény könyvtárban található a weboldalad szerverén. Ha nincs erre rálátásod, kérd webfejlesztőd, vagy szolgáltatód segítségét. Ezt a fájlt jellemzően a webszervered /wp-content/uploads/billingo/ mappájában érheted el.)

  3. Megrendelés azonosítója

  4. Megrendelés admin felületéről képernyőmentés

  5. WooCommerce Billingo plugin összes beállításáról képernyőmentés

  6. Amennyiben érint számlát, a generált számla sorszáma

+1. A legfrissebb modult használod-e?


Üzenj nekünk

Nem kaptál választ kérdésedre?

Keresd ügyfélszolgálatunkat.

Oldal tetejére