Billingo.hu A Billingo online számlázó blogja. Gyors és élvezetes elektronikus számlázás.
Blog / Egyéb / Hogyan lendítsd fel vállalkozá…
Egyéb - 2020.03.24. - 3 p. olvasás

Hogyan lendítsd fel vállalkozásod: a sikeres e-mail marketing titka 2020-ban

Szeretnéd felvirágoztatni vállalkozásodat? Minél több vásárlót elérni? Felépítettél egy jó adatbázist, de úgy érzed, hogy nem elég hatékony az e-mail marketinged? Adunk néhány hasznos tippet, hogy hogyan kommunikálhatsz jól a célközönségeddel.

sikeres e-mail marketing titka

Mi a sikeres e-mail marketing titka?

Függetlenül attól, hogy termékeket vagy szolgáltatásokat értékesítesz, milyen marketing eszközöket használsz: egy dolog leszögezhető, hús-vér emberek a vevőid. Emberek, akiknek megvannak a saját problémái, amelyre megoldást szeretnének, a saját ízlésük, gondolatviláguk és nem mellesleg egyre immunisabbak. Immunisak a hangzatos marketing szövegekre a sales stratégiákra. És egyre inkább fontossá válik, hogy ismerd őket, pontosan tudd, hogy mi jár a fejükben. Ehhez mérten tedd személyre szabottá azt, amit szeretnél eladni. 

Évről-évre növekszik a sales csatornák száma, de azt kimondhatjuk, hogy az e-mail még mindig az egyike a leghatékonyabb módszereknek. Csak nem mindegy, milyen az az e-mail.

Öt évvel ezelőtt talán még működött, hogy napi szinten semmitmondó e-mailekkel bombázd a feliratkozóidat. Mára ez azonban teljesen megváltozott.

Összeszedtünk neked a leghatékonyabb e-mail marketing tippeket!

1. Tárgy: az eladás kulcsa, hogy lázba hozd a potenciális vevő(i)det!

Hogy a vásárlód megnyitja-e az e-mailedet vagy sem, a tárgy mezőn múlik. Gondolj csak bele! Leülsz a gép elé, a postafiókodban ott vár 100 olvasatlan e-mail. Gyorsan átfutod a listát, hogy kitől érkezett leveled. Ahhoz, hogy egy ismeretlentől érkező sales e-mailen megakadjon a szemed, bizony nagyon ütős felhívásnak kell lennie. Másodpercek alatt dől el, hogy olvasatlanul a kukában landol egy levél vagy sem.

Ha nem szentelsz kellő figyelmet a tárgymező megírására, jobb, ha bele sem kezdesz! Ha a leveled a kukában végzi, nincs e-mail kampány és nincs eladás sem.

Felejtsd el az olyan szavakat, mint ’Sale’, ’Akció’! Legyél sokkal kreatívabb! Titokzatos, meglepő és sürgető! Fontos, hogy kíváncsiságot és érzelmet kelts!

„Péter, ezt hogy gondoltad?”

„Andrea, Te nem vagy komplett!”

„Képzeld el, mi történt velem!”

„Kata, van 1 perced?”

Nem elég azonban az üzenet a tárgy mezőben. A levélben folytatnod kell a felépített történetet, a vásárlód meg kell hogy kapja azt az ígéretet, amire rákattintott. Egyszer ugyanis bepalizhatod, másodszorra viszont a leveled azonnal törlésre kerül.

2. Legyél személyes, érezze, hogy a barátja vagy

A vásárlódnak úgy kell éreznie, hogy csak neki írtál, ismered az életét, az álmait, a céljait.

Hogyan teheted személyessé a leveleidet?

Fontos, hogy valóban akard megismerni a célközönségedet. Kutass, mérd fel, mire van igénye a (leendő) vásárlódnak, hol dolgozik, mivel foglalkozik szabadidejében, milyen témák érdeklik.

Meg kell, hogy értsd, mire van szüksége. Mit tudsz te nyújtani neki? Mit adhatsz neki, aminek nem tud ellenállni?

Érezze azt, hogy érte vagy. Hogy csakis az a fontos neked, amire ő vágyik.

Ha ezzel megvagy, ne feledkezz meg arról sem, hogy ezt hogyan tálalod neki.

Nem szerencsés például olyan feladóval kiküldeni a leveledet, hogy info@xy.com. Kerüld az olyan hibákat is, hogy úgy menjen ki a leveled, hogy ’Szia, {Keresztnév}’.

Ha egyszer elköveted ezt a baklövést, nem lesz újabb esélyed.

3. Akcióra fel – használd jól a call-to-actiont!

Ahhoz, hogy valóban sikeres legyen a sales stratégiád, kevés a jó sztori, egy tuti megoldás. Fontos az is, hogy vásárlód valóban akcióba lendüljön. Ha erről lecsúszol, akkor hiába a tökéletesen megírt e-mail.

Két óriási hibát követhetsz el ezen a ponton. Az egyik, hogy túl sok mindent kérsz a vásárlódtól, a másik, hogy nem eleget.

Ha azt tapasztalod, hogy nagyon kevesen reagálnak az e-mailedre, az azt jelenti, hogy hiba csúszott az akcióba.

Mit érdemes megvizsgálni?

  • Egyértelmű volt, hogy mit vársz a vásárlótól?

Megfogalmaztad pontosan, hogy mit tegyen? Például: ’Regisztrálj itt!’ „Igen, szeretném a könyvet most!’ stb.

Amennyiben még azt is gondolod, hogy mindent érhetően leírtál az e-mailedben, fontos, hogy legyen egy nagyon tömör, egyértelmű cselekvésre ösztönző, jól látható gombod, linked.

  • Túl sokan kérdeznek

Ha túl sok kérdést kapsz e-mailen, Facebookon, az azt jelenti, hogy valami nem volt világos. A tapasztalat az, hogy minél több a kérdés, annál kevesebb a valódi cselekvés.

  • Nehéz dönteni

Ez olyan esetben fordulhat elő, ha például több terméket vagy szolgáltatást is kínálsz egy levélben és nehéz döntés elé állítod a vásárlódat. Ne szórd szét a fókuszodat! Koncentrálj mindig egy termékre/szolgáltatásra, legyen egyértelmű, hogy mit vársz a vevődtől.

Kattints még több érdekességért, hasznos tippért vállalkozásoddal, számlázással kapcsolatban >>

Címkék

Blog cikk értesítő

Blog cikk értesítő

Iratkozz fel, ha szeretnél tudni a számlázással kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekelnek az akciók.

Back to Top
Tudástár online számlázás vállalkozás fejlesztés NAV Törvény hasznos tippek KATA új funkció e-számla adózás webáruház online számlaadat szolgáltatás kata 2020 nav-bekötés könyvelés kéziszámla adatszolgáltatás katás vállalkozás kata adózás marketing bejelentési kötelezettség számlasablon koronavírus biztonság felhő digitális archiválás e-kereskedelem online számlázó adatszolgáltatási kötelezettség számlatömb tévhitek kata adatszolgáltatás online számla és billingo összekötés nav online számla ügyfélszolgálat e-számlázás katás számlázás pénztárgép áfa NAV bekötés számlázó program váltás katás vállalkozás bejelentése nav online számla regisztráció kata szüneteltetése online adatszolgáltatási kötelezettség startup billingo fintech adó katás vállalkozás adatszolgáltatása online számla regisztráció egyéni vállalkozás kata megszűnése kata megszüntetése kata vállalkozás megszűnése szakértői cikk koronvírus fenntarthatóság Billingo előfizetés Ingyenes Billingo számla társadalmi felelősségvállalás támogatás Bonácz Zsolt Webshippy webáruház logisztika előlegszámla előlegszámla készítése GDPR kata bejelentés kata keret könyveléstámogatás egyéni vállalkozás indítása egyéni vállalkozás szüneteltetése 2020 koronajárvány Díjbekérő Proforma e-számlák integráció díjak elismerés adatvédelmi tájékoztató adatvédelem egyéni vállalkozás szüneteltetése számlázó program választás PSD2 nyílt bankolás számlainformációs szolgáltatás számlaadatok jogszabályváltozás banki összekötés összekötés katás egyéni vállalkozás üzleti terv API válságkezelés egyéni cég egyéni cég alapítása alanyi adómentes