Az elektronikus számlázás legnagyobb előnye, hogy nem kell a kiállított számlákat kinyomtatni, borítékolni és a hosszas postai sorbanállást követően feladni. A Billingo ugyanis elküldi őket a vevő előre beállított e-mail címére. De mi történik, ha egy számlát több e-mail címre is el kellene küldeni?

Bár nem jellemző, de kaptunk már olyan kérdést az ügyfélszolgálatra, hogyan lehet egy számlát több e-mail címre is elküldeni. Olvass tovább és azonnal kiderül, de kezdjük az elején.
Hol tudom beállítani a vevő e-mail címét?
A Vevő e-mail címét a Partnerek menüpont Új partner gombjára kattintva lehet felvinni. Itt adhatjuk meg a vevő adatait, és ugyanitt van lehetőség az e-mail címet is rögzíteni. Fontos, hogy itt csak egyetlen e-mail címet írhatunk be. Célszerű ezért annak a személynek az e-mail címét megadni, aki a beérkező számlákat kezeli.
A számlát a Billingo rendszere az itt megadott e-mail címre küldi majd el, természetesen automatikusan. Ha újra szeretnénk küldeni a számlát e-mailben, elég a számlasor végén található funkciógombok közül az e-mailre kattintani.
Hogyan lehet egy számlát több e-mail címre is kiállítani?
Hagyományos számla esetén
A kiállított számla funkciói között kattints a Nyomtatás gombra, így pdf-ben le tudod menteni a számlát, amelyet aztán egy e-mailhez csatolva bármelyik másik e-mail címre is el tudsz küldeni. Ennyire egyszerű.
Elektronikus számla esetén
A kiállított számla funkciók között kattints a PDF letöltés gombra. Ezt a dokumentumot pedig e-mailhez csatolva el tudod küldeni egy tetszőleges e-mail címre.
UPDATE
Mostantól akár több e-mail címre is lehet egyidejűleg számlát küldeni. Ehhez csupán annyit kell tenni, hogy a Partner rögzítésekor az e-mail cím mezőbe, vesszővel elválasztva minden érintett e-mail címet rögzítünk. Az ezt követően mentett számlák minden felvitt e-mail címre megérkeznek majd.
Maradt még kérdésed az elektronikus számlával kapcsolatban? Keresd meg a választ a Billingo blogban vagy írj nekünk a hello@billingo.hu e-mail címre.