Sikersztorik

Az online időpontfoglalás korszerű és gördülékeny módja

Nézd meg a történetet (01:32)

Fodrászt, masszőrt vagy kozmetikust keresel, és nem szívesen telefonálgatnál szabad időpontok után érdeklődve? Inkább preferálnád az online időpontfoglalás nyújtotta kényelmet és rugalmasságot?

Akkor minden bizonnyal tökéletesen érted a Salonic online időpontfoglaló szolgáltatás hasznosságát. A projekt részleteiről és működéséről Bogdán Dávid mesélt nekünk.

Pontosan mi a Salonic lényege?

A Salonic egy díjnyertes, magyar fejlesztésű, online időpontfoglaló rendszer. A saját platformunk, amit immáron öt esztendeje folyamatosan fejlesztünk és tökéletesítünk. Hozzáteszem, hogy az időpontfoglalás mellett a Salonic átfogó vendégkezelő, online bejelentkező- és marketingszoftverként is működik egyben.

Hogyan működik a felület a gyakorlatban?

A Salonic rendszerében pillanatok alatt regisztrálhatsz egy ingyenes felhasználói fiókot. A letisztult, igényes és könnyen kezelhető felületet percek alatt megszokod, így máris kezdődhet a munka.

Rögzíteni tudod a munkatársaid adatait, részletes információkat és fotókat tölthetsz fel róluk, beállíthatod a választható szolgáltatásokat, az üzleted nyitvatartását, és a foglalható időpontokat.

Amikor kész vagy a beállításokkal, a Salonic foglalási felületét egyetlen kattintással a weboldaladba vagy a Facebook oldaladba integrálhatod. Így a vendégeidnek gyerekjáték lesz szabad időpontot találni és foglalni.

A Salonic felületét lokációtól függetlenül bárhonnan eléred, csak internet szükséges hozzá. Tetszés szerint használhatod asztali gépről, laptopról, tabletről vagy mobilról is. Nem kell telepítened semmit, mert a szoftvert bármelyik internetes böngészőn tudod használni. Ezáltal bármikor ellenőrizheted a foglalásokat, a várható bevételeket és az eredményeket.

Jellemzően kik veszik igénybe a szolgáltatást?

Azok az egyéni- és társas vállalkozások, akiknél a szolgáltatás rendszerint időpontfoglaláshoz kötött. Többek között fodrászok, manikűrösök, pedikűrösök, kozmetikusok vagy masszázsszalonok számára is roppant előnyös megoldásról van szó.

A Salonic-nak köszönhetően telefonálás, spirálfüzetbe rögzítés, illetve asztali naptártól mentesen működik az időpontok foglalása. Ez a fajta modern működés pedig egyértelműen jótékonyan hat a forgalom alakulására.

Nagyjából mekkora volumennel működik a szolgáltatás?

Beszédes adatnak bizonyulhat, hogy mostanra 152.305 darab vendég szerepel rendszerünkben. Mostanáig szám szerint 480.029 darab emlékeztetőt küldtünk ki, továbbá mindenképp említésre méltó a 753.319 darab időpont a Salonic rendszerében.

A platform által rögzített adatok szerint a felületet használók által eddig 635.072 óra eltöltött időt mértünk a partnereknél.

Miért választottátok a Billingo-t, és miként hasznosul a működésetekben?

Azért választottuk a Billingot partnernek, mert kiválóan kommunikáló, lelkes és hozzáértő csapat van mögötte. Egyúttal az is szimpatikus volt a számunkra, hogy hozzánk hasonlóan szívvel-lélekkel készített, trendi és innovatív megoldásokat biztosítanak a felhasználóknak.

Egyébként a Billingo-t épp most integráljuk CRM rendszerünkbe is. Merthogy tökéletesen összekapcsolható mindennel, az alkalmazása által teljes az automatizáció. Mi a szolgáltatásunkkal a szalonok időpontfoglalását tettük egyszerűvé és gördülékennyé, a Billingo pedig a számlázás területén jelent komoly segítséget.


Felkészültél a számlázásod modernizálására?

Már vár a Billingo fiókod!

Billy
Oldal tetejére